eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACA >> Zdalna/Operator helpdesk
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 8

  • 1. Data: 2005-04-28 22:48:25
    Temat: PRACA >> Zdalna/Operator helpdesk
    Od: "md5.pl" <k...@q...pl>

    Witam

    Poszukujemy pracownika, najchetniej osobe niepelnosprawna do pracy w
    charakterze operatora helpdesk - praca zdalna

    wymagania:
    Stale lacze internetowe
    Znajomosc php, MySQL, html
    Latwa komunikacja
    Odpornosc na stresy
    Cierpliwosc

    Dodatkowym atutem bedzie znajomosc jezyka angielskiego

    Miejsce pracy - praca zdalna

    Forma zatrudnienia - etat

    Zgloszenia prosimy przesylac na adres
    b...@m...pl

    --
    ................................................
    Mariusz Duszczyk
    md5. IT support
    http://www.md5.pl
    mail: m...@m...pl


  • 2. Data: 2005-04-29 08:25:53
    Temat: Re: PRACA >> Zdalna/Operator helpdesk
    Od: Kira <c...@-...pl>


    Re to: md5.pl [Fri, 29 Apr 2005 00:48:25 +0200]:


    > Poszukujemy pracownika, najchetniej osobe niepelnosprawna
    > do pracy w charakterze operatora helpdesk - praca zdalna

    A zdalnego helpdeska to jeszcze nie widzialam. Jak taka
    praca w praktyce mialaby wygladac?


    Kira


  • 3. Data: 2005-04-29 09:55:59
    Temat: Re: PRACA >> Zdalna/Operator helpdesk
    Od: "md5.pl" <k...@q...pl>

    Kira wrote:
    > A zdalnego helpdeska to jeszcze nie widzialam. Jak taka
    > praca w praktyce mialaby wygladac?
    >

    Witam

    Odpowiedzi na pytania techniczne, pomoc klientom hostingu, Czyli siedzenie
    przed komputerem w okreslonych godzinach i stukanie w klawiature.

    Pozdrawiam
    --
    ................................................
    Mariusz Duszczyk
    md5. IT support
    http://www.md5.pl
    mail: m...@m...pl


  • 4. Data: 2005-04-29 10:12:36
    Temat: Re: PRACA >> Zdalna/Operator helpdesk
    Od: Kira <c...@-...pl>


    Re to: md5.pl [Fri, 29 Apr 2005 11:55:59 +0200]:


    > Odpowiedzi na pytania techniczne, pomoc klientom hostingu,
    > Czyli siedzenie przed komputerem w okreslonych godzinach
    > i stukanie w klawiature.

    A, czyli zajecie wzglednie ciekawe -- a przy tym zwykle
    dosc humorystyczne ;) Wlasnie zajrzalam sobie na Wasza
    strone WWW: troche niejasno opisujecie swoje uslugi, wiec
    skorzystam z okazji i dopytam sobie. Moge?

    Sadzac po obrazkach ;) zapewniacie tez pomoc telefoniczna?
    W sumie byloby to logiczne, skoro czesc tej pomocy moze
    obejmowac np. problemy z Internetem; ciezko byloby wtedy
    szukac jakiegos innego komputera ktory tych problemow
    nie ma, tylko po to zeby pogadac OnLine?

    Podane ceny obejmuja jaki okres czasu, bo nie ma tam info,
    a szczegolowego cennika nie udalo mi sie zlokalizowac ;)

    Pomysl sam w sobie fajny, szkoda tylko ze prezentujecie
    strone, ktora widac na pierwszy rzut oka ze powinna byc
    jeszcze mocno dopracowana... Ale ze ciekawie wyglada, to
    moze jeszcze kiedys z ciekawosci zerkne jak Wam idzie.


    Kira


  • 5. Data: 2005-04-29 10:30:16
    Temat: Re: PRACA >> Zdalna/Operator helpdesk
    Od: "md5.pl" <k...@q...pl>

    Kira wrote:
    > Re to: md5.pl [Fri, 29 Apr 2005 11:55:59 +0200]:

    > A, czyli zajecie wzglednie ciekawe -- a przy tym zwykle
    > dosc humorystyczne ;) Wlasnie zajrzalam sobie na Wasza
    > strone WWW: troche niejasno opisujecie swoje uslugi, wiec
    > skorzystam z okazji i dopytam sobie. Moge?

    Oczywiscie :)

    >
    > Sadzac po obrazkach ;) zapewniacie tez pomoc telefoniczna?

    Jak najbardziej.

    > W sumie byloby to logiczne, skoro czesc tej pomocy moze
    > obejmowac np. problemy z Internetem; ciezko byloby wtedy
    > szukac jakiegos innego komputera ktory tych problemow
    > nie ma, tylko po to zeby pogadac OnLine?

    Zgadza sie.

    >
    > Podane ceny obejmuja jaki okres czasu, bo nie ma tam info,
    > a szczegolowego cennika nie udalo mi sie zlokalizowac ;)
    >

    Tak, ceny wsparcia on-line dotycza kosztow miesiecznych. Dzieki za zwrocenie
    uwagi :)


    > Pomysl sam w sobie fajny, szkoda tylko ze prezentujecie
    > strone, ktora widac na pierwszy rzut oka ze powinna byc
    > jeszcze mocno dopracowana... Ale ze ciekawie wyglada, to
    > moze jeszcze kiedys z ciekawosci zerkne jak Wam idzie.

    I tu sie rowniez musze zgodzic, ze wymaga dopracowanie. Z przykroscia
    stwierdzam, ze przezylismy "maly" pad i stracilismy troche swoich danych. W
    pierwszej kolejnosci ratowalismy dane klientow, swoje zostawiajac na koniec.
    Ale odtwarzanie trwa, i mysle ze niedlugo bedzie komplet informacji.

    Pozdrawiam

    --
    ................................................
    Mariusz Duszczyk
    md5. IT support
    http://www.md5.pl
    mail: m...@m...pl


  • 6. Data: 2005-04-29 10:59:22
    Temat: Re: PRACA >> Zdalna/Operator helpdesk
    Od: Kira <c...@-...pl>


    Re to: md5.pl [Fri, 29 Apr 2005 12:30:16 +0200]:


    > Oczywiscie :)

    Dzieki :)

    >> Sadzac po obrazkach ;) zapewniacie tez pomoc telefoniczna?
    > Jak najbardziej.

    Zakladam, ze info na ten temat bedzie w "Jak to dziala?",
    wiec dalej sie nie dopytuje, cierpliwy czlowiek bede.

    > I tu sie rowniez musze zgodzic, ze wymaga dopracowanie.
    > Z przykroscia stwierdzam, ze przezylismy "maly" pad i
    > stracilismy troche swoich danych. W pierwszej kolejnosci
    > ratowalismy dane klientow, swoje zostawiajac na koniec.

    Bardzo sluszne podejscie. Ale wiesz co? Mi sie wydaje, ze
    taka informacja powinna sie znalezc na stronie glownej,
    moze w ciut bardziej oglednej formie -- dzieki temu tacy
    jak ja, wchodzac na nia, beda z gory wiedziec ze braki
    nie sa kwestia braku profesjonalizmu Waszej firmy, tylko
    przejsciowych trudnosci, ktore juz zminimalizowaliscie.

    Jesli podejdziesz do tego z glowa, to nie tylko ludzi nie
    zrazisz "padem", ale uzyjesz tego z korzyscia dla swojej
    firmy. No, to taka moja sugestia tylko... ;)

    > Ale odtwarzanie trwa, i mysle ze niedlugo bedzie komplet
    > informacji.

    No to daj znac jak juz bedzie. Serio. :)


    Kira


  • 7. Data: 2005-04-29 22:21:36
    Temat: Re: PRACA >> Zdalna/Operator helpdesk
    Od: Robert Sander <r...@o...pl>

    Kira napisał(a):

    > > Ale odtwarzanie trwa, i mysle ze niedlugo bedzie komplet
    > > informacji.
    >
    > No to daj znac jak juz bedzie. Serio. :)

    Fuj, Kira, dlaczego ze spamerami rozmawiasz? I jeszcze im rady dajesz?
    I to wszytko w watku NTG.

    Robert


  • 8. Data: 2005-04-30 06:33:53
    Temat: Re: PRACA >> Zdalna/Operator helpdesk
    Od: Kira <c...@-...pl>


    Re to: Robert Sander [Sat, 30 Apr 2005 00:21:36 +0200]:


    > Fuj, Kira, dlaczego ze spamerami rozmawiasz? I jeszcze
    > im rady dajesz? I to wszytko w watku NTG.

    A z rozpedu, ten zdalny helpdesk mnie zainteresowal :)


    Kira

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1