PracaGrupypl.praca.dyskusje › zabili mnie stanowiskiem!

  • 11. Data: 2004-10-24 21:59:30
    Temat: Re: zabili mnie stanowiskiem!
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 24 Oct 2004 23:51:04 +0200, dropzone <d...@N...gazeta.pl>
    napisał:

    > żeby
    > ale chodzi Ci o nazwe stanowiska czy zakres obowiazkow?
    > bo przy zalozeniu, ze warunki finansowe sa rozsadne dla Ciebie, to chyba
    > nie
    > wazne co to ma byc w nazwie...

    Mylisz sie. Dziewczyna opisala zakres obowiazkow.
    Jesli jest to zgodne z wyuczonym zawodem i z wybrana "sciezka kariery" to
    po kilku latach pracy jako "drukarz etykiet" moze miec problemy przy
    rekrutacjach.
    - albo napisze nazwe stanowiska w CV - i ja nawet nie zaprosza na rozmowy.
    - albo nie poda nazwy i bedzie sei tlumaczyc w trakcie rozmow, lub gdy
    dostarczy swiadectwo pracy do kadr.

    Z posta wynika, ze dziewczyna nie ma raczej problemu ze znalezieniem
    obecnie innej pracy, to po co ma sie pakowac w taki kanal?

    chyba ze wszystko rozbija sie o przypadek

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##