PracaGrupypl.praca.dyskusje › ciaza a KP

  • 1. Data: 2004-10-22 11:23:53
    Temat: ciaza a KP
    Od: <g...@W...gazeta.pl>

    Witam

    Znajoma ma pytanie na ktore odpowiedz chyba tutaj padnie najszybciej:
    "Czy KP chroni kobiete w pracy juz od pcozatku ciazy czy od jakiegos,
    okreslonego momentu?"

    Z gory dzieki za odpowiedz

  • 2. Data: 2004-10-22 11:28:00
    Temat: Re: ciaza a KP
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    jezeli praca na umowe na czas nieokres to od poczatku ciazy.......

    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 3. Data: 2004-10-22 12:01:58
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik <g...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Znajoma ma pytanie na ktore odpowiedz chyba tutaj padnie najszybciej:
    > "Czy KP chroni kobiete w pracy juz od pcozatku ciazy czy od jakiegos,
    > okreslonego momentu?"

    Nawet wczesniej. Juz podczas - nawet nieskutecznego - zachodzenia w ciaze
    masz prawo do ochrony prywatnosci.

    BP, MSPANC

    szomiz
    -- --- -- --- -- ---
    pl.comp.www ?
    Powinni tego zabronic :-P

  • 4. Data: 2004-10-23 20:40:32
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    szomiz w news:clat12$ape$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Nawet wczesniej. Juz podczas - nawet nieskutecznego - zachodzenia
    > w ciaze masz prawo do ochrony prywatnosci.

    Ciekawa odpowiedź, ale jak na mój gust nie na temat ;-) Prawa do
    prywatności nikt odbierać nie musi - po prostu wypowie umowę i tyle :-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 5. Data: 2004-10-24 19:05:29
    Od: "Henryk Gruszka" <h...@a...pl>

    KP tylko osłania i to nie wszystkie pracownice na okoliczność "stanu
    błogosławionego"! Wprawny krwiopijca znajdzie skuteczny sposób żeby pozbyć
    się problemu. A pokorne katolickie społeczeństwo akceptuje taki stan rzeczy
    bo tej większości krwiopijcy nie dają umrzeć z głodu!
    Przy okazji serdeczne pozdrowienia dla uszczęśliwiacza tego nieludzkiego
    systemu Prezyzenta RP.

    PS. Czy na koniec swojej wielkopomnej kadencji Europejska Karta Praw
    Człowieka zostanie przez ciebie "uszczęśliwiaczu" parafowana w całości

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 6. Data: 2004-10-25 12:28:34
    Od: "remo" <r...@N...gazeta.pl>

    Henryk Gruszka <h...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > PS. Czy na koniec swojej wielkopomnej kadencji Europejska Karta Praw
    > Człowieka zostanie przez ciebie "uszczęśliwiaczu" parafowana w całości

    Ja protestuje!!!
    Pan Aleksander Wielki zwany tez Kwasniewskim to wielki czlowiek (troche sie
    spasl ale to tylko dlatego bo mu Szaza nie dogadza bo jest zajeta fundacja).