PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tez mam prace

  • 1. Data: 2004-10-22 22:36:06
    Temat: Tez mam prace
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    Najpier ~2 mc za smieszne pieniadze, ale teraz juz za w miare sensowne
    (tzn. nieco ponad minimalne wynagrodzenia etatowe, ale jezeli sie streszcze
    to wystarczy pracowac ok 2-3 h/dzien, oraz praca zdalna, a mimo to
    ubezpieczenie). Plus wykonuje prace duuuza prostsza niz ta ktora mam
    wyuczona (niz programowanie) ale ze robie ja dzieki temu sprawnie a licza
    sie efekty to jest to oplacalne.

    Krakow, informatyka.

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 2. Data: 2004-10-23 07:04:27
    Temat: Re: Tez mam prace
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    zatem.........gratulacje!
    i zycze finansow bardziej zadawalajacych :)

    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 3. Data: 2004-10-24 08:20:42
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Rafal 'Raf256' Maj <s...@r...com> zapodał(a):

> [...]
    > ubezpieczenie). Plus wykonuje prace duuuza prostsza niz ta ktora mam
    > wyuczona (niz programowanie) ale ze robie ja dzieki temu sprawnie a licza

    Hopie - to piękna sprawa - też tak chcę :>
    - masz płacony ZUS
    - pracujesz mało
    - zakładasz teraz działalność (płacisz te 150zł/ms)
    ... a tutaj nowe perspektrywny :>

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 4. Data: 2004-10-24 08:29:00
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl news:clfom7$cne$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Hopie - to piękna sprawa - też tak chcę :>
    > - masz płacony ZUS
    > - pracujesz mało
    > - zakładasz teraz działalność (płacisz te 150zł/ms)
    > ... a tutaj nowe perspektrywny :>

    Tylko sie zastanawiam, chyba etat < 0.5 nie jest w ogole liczony do stazu
    pracy, jak to dokladnie wyglada (gdzie o tym doczytac online?)

    Ale kazd [niepelny] etat daje i tak ubezpieczenie (tzn w razie choroby mnie
    lecza - jak na Polskie darmowe warunki - i nic nie doplacam) ?

    --