PracaGrupypl.praca.dyskusje › mam pracę

  • 1. Data: 2004-10-22 21:35:16
    Temat: mam pracę
    Od: "laptopkoparskey" <l...@p...onet.pl>

    ... dzięki przyjaciołom
    dzięki nim też nie dołowałem

    pozdrawiam grupowiczów

  • 2. Data: 2004-10-22 21:37:24
    Temat: Re: mam pracę
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 22 paź 2004 w liście [news:clbuds$fv$1@news.onet.pl]
    laptopkoparskey [l...@p...onet.pl] napisał(a):

    > ... dzięki przyjaciołom
    > dzięki nim też nie dołowałem

    Oj przydają się w trudnych chwilach...

    --
    Pozdrawiam,

    Rafał Wawrzycki

  • 3. Data: 2004-10-22 21:56:59
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    gratuluje i pracy i przyjaciol, tych drugich rowniez pozdrawiam
    :)
    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 4. Data: 2004-10-23 12:47:40
    Od: Makson <M...@g...pl>

    aaa, znajomosci mowisz...

    Wiadomość napisana przez: laptopkoparskey:

  • 5. Data: 2004-10-24 09:47:07
    Temat: Odp: mam pracę
    Od: "laptopkoparskey" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik Makson <M...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@g...pl...

    > aaa, znajomosci mowisz...

    tak, chociaż nie w TYM wymiarze
    była szansa na rozszerzenie dzialalności w pewnej firmie, a przyjaciel
    przekonał szefa, że warto w tym kierunku pójść
    mimo, że nie pracuje on w tejże
    stąd mam robotę

    pozwolę sobie zaproponować szukającym pracy:
    polećcie się przyjaciołom, dobrym znajomym
    najlepiej z waszej branży

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-10-24 10:48:07
    Temat: Re: mam prac
    Od: "Anakin" <a...@i...pl>

    > pozwolę sobie zaproponować szukającym pracy:
    > polećcie się przyjaciołom, dobrym znajomym
    > najlepiej z waszej branży

    Też ak zdobyłem prace, dzięki swoim kwalifikacjom, ale.... ktoś musiał mnie
    poprzeć w firmie i wiem jedno, nawet z moimi wysokimi kwalifikacjami w tej
    firmie klamki bym nei pocałował, będąc zaproszonym na rozmowę !
    Nie wierzę że bez poparcia (czytaj znajomości) można coś samemu "wychodzić",
    szukałem pravcy 9 miesięcy to wiem. No chyba że akwizytor lub coś
    bliskoznacznego......
    Rynek pracy jest bezlitosny, każdy o tym wie i dopóki będzie to piprzone
    bezrobocie ludzie z nawet wysokimi kwalifikacjami w tym kraju nie będą
    potrafili się znaleźć !
    Pozdrawiam i życzę sukcesów w szukaniu pracy ....bez znajomości.
    MH

  • 7. Data: 2004-10-24 21:14:47
    Temat: Odp: mam prac
    Od: "laptopkoparskey" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik Anakin <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:clg16i$in6$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
    > firmie klamki bym nei pocałował, będąc zaproszonym na rozmowę !
    > Nie wierzę że bez poparcia (czytaj znajomości) można coś samemu

    a jaka branża?
    i miasto?