PracaGrupypl.praca.dyskusjeza porozumieniem stron bo jak nie to ... › za porozumieniem stron bo jak nie to ...
    From: "hAu" <h...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: za porozumieniem stron bo jak nie to ...
    Date: Mon, 23 Feb 2004 02:57:32 +0100

    witam
    problem mam taki... a wlasciwie nie wiem czy nie jest juz po wszystkim.
    oskarzono mnie o stan nietrzezwy. przyszedlem do pracy o 6 rano (zazwyczaj
    pracowalem popoludniami) wiec wygladalem jak wygladalem, nie spalem prawie
    wcale i to jedyny powod. kierownik nakazal mi isc do domu. poszedlem, nie
    mialem sily dyskutowac, tym bardziej ze od dluzszego czasu w pracy bylo
    fatalnie pod kazdym wzgledem (dokladanie absurdalnych obowiazkow, grozenie
    brakiem premii za filizanke kawy etc)
    na drugi dzien podpisalem "za porozumieniem" pod grozba dyscyplinarnego. nie
    znam sie na literze prawa i wolalem nie ryzykowac, tym bardziej ze mogliby
    znalezc kogos kto pod grozba zwolnienia poswiadczylby moj domniemany stan
    umyslu ;) poza tym mialem przeciez dzien nieusprawiedliwionej nieobecnosci.
    co moge zrobic ? czy moge zarzucic firmie bezpodstawne pomowienie.
    czy nie jest za pozno?
    pozdrawiam