PracaGrupypl.praca.dyskusje › z bekapu...

  • 1. Data: 2014-08-25 12:37:15
    Temat: z bekapu...
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Znalazłam rodzynek, wyłuskany z bekapu: list motywacyjny spszed wielu lat ,
    gdy długo już bezskutecznie poszukiwałam pracy, pewnie jeden z ostatnih
    mejli (autentycznie wysłany pszeze mnie):
    "...
    W odpowiedzi na ogłoszenie z dnia (...) chciałabym przedstawić się jako
    kandydatkę na stanowisko Asystent Działu IT.
    Postawione w ogłoszeniu wymagania są wzajemnie sprzeczne. Absolwent nie może
    mieć równocześnie: bardzo dobrej znajomości rodziny systemów operacyjnych
    Windows, bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office i baz danych, znajomości
    zagadnień sieciowych, narzędzi programistycznych, technologii internetowych,
    dobrej znajomości funkcjonowania sieci LAN, WAN i doświadczenia. No chyba,
    że studia kończył bardzo, bardzo długo. Albo, że bezczelnie kłamie, lub
    bardzo, bardzo przecenia swoją wiedzę - co świadczy o braku samokrytycyzmu.
    Publikacja tego typu ogłoszeń przez firmę pośredniczącą, bardzo źle świadczy
    o tej firmie, no chyba, że Państwo szukają handlowca.
    "

    Faktycznie: firmy pośrednictwa pracy szukają obecnie prawie tyko hadlowca.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_02 i program dietetyczny Ananas1_03f

  • 2. Data: 2014-08-25 15:11:01
    Temat: Re: z bekapu...
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak mi się kojarzy, że takie wymagania stawiała unia wolności... w
    tamtych czasach wszyscy którzy poparli słuszny układ, pracowali
    jednocześnie w 10 zjednoczonych firmach i studiowali na 7 kierunkach
    równocześnie... Ktoś pamięta te dzieje? dziś chyba trochę przyhamowali,
    ale i tak nasi, ale wasi pracują w kilku firmach jednocześnie...

  • 3. Data: 2014-08-25 15:12:04
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a jeszcze były modne "kursy" no bez kozery można powiedzieć, że uw to
    miała zaliczone kursy liczone w setkach...

  • 4. Data: 2014-09-21 14:20:40
    Od: "Crocodile" <J...@j...com>

    dziwisz sie ze długo i bezskutecznie poszukiwałaś pracy ? ;)

    co do wymagan - w zasadzie racja :)