PracaGrupypl.praca.dyskusje › braki (#109)

  • 1. Data: 2014-08-11 19:59:35
    Temat: braki (#109)
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    dziś ciekawa wypowiedź jakiegoś powskiego głupka w tvp info... że
    zacytuję "pracodawcy szanują umowami informatyków bo ich jest mało"...
    niezłe co Kviat?

  • 2. Data: 2014-08-12 09:39:00
    Temat: Re: braki (#109)
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    ciekawe też to, że po-głupek zaatakował tych co nie głosowali oskarżając
    ich, że (jakie to było hasło) "oszukują" pracodawców po nie wykonując
    pracy za którą jest im płacone...

  • 3. Data: 2014-08-12 18:22:35
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > dziś ciekawa wypowiedź jakiegoś powskiego głupka w tvp info... że zacytuję
    > "pracodawcy szanują umowami informatyków bo ich jest mało"... niezłe co
    > Kviat?
    Informatycy to grupa zawodowa psześladowana,
    dlatego też mająca większy kontakt z prawem niż inni.
    A to skutkuje dążeniem do w pełni legalnego zatrudnienia,
    kture jest nie w smak pracodawcą nagminnie naciągającym prawo .

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_02 i program dietetyczny Ananas1_03f

  • 4. Data: 2014-08-13 13:03:32
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    ten głupek z tvpinfo raczej wygłaszał opinie, że informatycy to jakaś
    grupa wybrana (według tuska: przodownicy narodu)...

  • 5. Data: 2014-08-13 15:06:58
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > ten głupek z tvpinfo raczej wygłaszał opinie, że informatycy to jakaś
    > grupa wybrana (według tuska: przodownicy narodu)...

    Zdaje się, że nie umiesz oglądać TV.

  • 6. Data: 2014-08-14 19:06:50
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    mnie to najbardziej ciekawi skąd w związkach po/eu taki strach przed
    "separatyzmem", żadne informacje o akcjach anty europejskich nie
    pojawiają się nigdzie w mediach... to jakieś nienormalne, wszyscy prą do
    po/eu... chciałbym, żeby mi to Ktoś wyjaśnił, ja tam nie boję się
    po-głupków i jak mam się kogoś czepiać to zaczynam od tych baranów, a
    media strzelają z dupy jaki to nasz franciszek odniósł sukces puszczając
    bąka w koreii południowej...

  • 7. Data: 2014-08-15 15:38:56
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > mnie to najbardziej ciekawi skąd w związkach po/eu taki strach przed
    > "separatyzmem", żadne informacje o akcjach anty europejskich nie pojawiają
    > się nigdzie w mediach...

    Urwałeś się z księżyca?
    A zestszelenie samolotu pszez separatystuw z dużą ilością pasażeruw z
    Holandi to żadna informacja?

    Separatyści to mieszanka narodowa nacji, to kiedyś były kresy Polski (czyli
    rejony stale, wiekami atakowane ) , i nie jeden po wojnie gadał : "nie ma
    czego żałować", bo to obszary najeżdżane pszez ludy Azji, nie całkiem
    cywilizowane z barbażyńskimi zwyczajami i tradycjami, mongolskie , kozacjie,
    i inne, z wiarą inną niż nasza, często pszesiąknięte także islamem i innymi
    religiami nam obcymi.
    Im na rękę rosyjski separatyzm, tylko dlatego , że ten separatyzm jest
    pszeciwko słowiańskiej większości ukrainy.

  • 8. Data: 2014-08-18 23:03:01
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    gdybym tak bezgranicznie ufał tvn-owi (jak wałęsa) i robił to co mi każe
    tusk, gronkiewicz i nasz franciszek (jak wałęsa) to bym musiał
    stwierdzić, że wina leży całkowicie po stronie ukariny...

    żaden chory na eu-układ kraj nie powinien wpuścić prywatnych samolotów w
    przestrzeń w której toczy się wojna... poza tym chyba już ustalono, że
    to nie zielone ludziki tylko wyzwoleni zjednoczeniem zestrzelili...

  • 9. Data: 2014-08-20 11:09:50
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
    > przestrzeń w której toczy się wojna... poza tym chyba już ustalono, że to
    > nie zielone ludziki tylko wyzwoleni zjednoczeniem zestrzelili...

    Odpowiadasz dokładnie tak jak się nazywasz: nie na temat, i dokładnie tak
    jak się nazywasz siejesz propagandę.
    I piszesz bzdury.
    A wogule to według unijnej lini myślenia, to prywatnemu wolno prawie
    wszystko, na tym polega wolność i demokracja według uni.
    Nikt mu nie kazał tam latać, co się dzieje wiedzieli wszyscy , mieli wolny
    wybur.
    Na tym polega demokracja w odrużnieniu od propagandy zamordyzmu
    sprowadzającej się najczęściej do "nie wolno".

  • 10. Data: 2014-08-20 11:43:48
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    czyżby to oznaczało wiarę w euro? tak nie rozumiem...