PracaGrupypl.praca.dyskusje › mały ale fajny (#108)

  • 1. Data: 2014-08-04 16:38:14
    Temat: mały ale fajny (#108)
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    niepojmowalny dla pisowców sukces gronkiewicz waltz i donalda tuska
    który objawił się parę dni temu przyćmił jedno ciekawe wydarzenie...
    szkoda, że w tvn o tym nie wspomnieli...

    Rosja podziękowała naszym (właściwie to waszym, powskim) owocom...
    no i co? zgodnie z teorią demokracji wyzwolono europejskiej plantatorzy
    powinni powyzdychać... a tu co? banda pedofilów nagradza ich grantami...

    piszę to dlatego, że to taki mały ukłon w naszą separatystyczną stronę,
    dowód na to, że w grupie wspólnota europejska wszystko jest odgórnie
    ustawione...

    Dziękujemy Ci Rosjo i czekamy na więcej.

  • 2. Data: 2014-08-04 19:55:17
    Temat: Re: mały ale fajny (#108)
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2014-08-04 16:38, feldmarszałek tusk pisze:

    > piszę to dlatego,

    bo nic nie zrozumiałeś.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 3. Data: 2014-08-09 13:45:41
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    pewnie nie było by problemu gdyby nie fakt, że wspominany przeze mnie co
    jakiś czas tuskowy dupostrzelec też jest producentem wysokiej jakości
    jabłek... a to już zwykłe poparcie, dopisuję do mojej strony o eu...