PracaGrupypl.praca.dyskusje › wzór podania o prace

  • 1. Data: 2002-08-03 14:04:53
    Temat: wzór podania o prace
    Od: "A.Kruk" <t...@g...pl>

    Witam
    mam na imię Małgosia i zwracam się do Was z prośbą o udostępnienie wzoru
    podania o pracę.Niedługo zaczynam pracę na której bardzo mi zależy, więc
    chciałabym mieć jakiś rozsądny wzorzec.
    Liczę na pomoc i z góry dziękuję.
    Pozdrawiam Małgośka.

  • 2. Data: 2002-08-03 17:26:48
    Temat: Re: wzór podania o prace
    Od: "robak" <r...@p...ds14.agh.edu.pl>

> [...]
    > mam na imię Małgosia i zwracam się do Was z prośbą o udostępnienie wzoru
    > podania o pracę.Niedługo zaczynam pracę na której bardzo mi zależy, więc

    no dobra, ale co to za praca ? przeciez podanie na miejsce programisty
    delphi nijak sie ma do podania na kierownika dzialu kadr
    --
    robak

  • 3. Data: 2002-08-03 20:15:43
    Od: "bellboy" <b...@h...pl>

    Wejdź na strone www.cvonline.pl albo http://praca.interia.pl/porady

    --
    Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl

    "Always look on the bright side of life"
    [ Monty Python]