PracaGrupypl.praca.dyskusje › Patenty i zarejestrowane towary???

  • 1. Data: 2002-08-03 12:26:41
    Temat: Patenty i zarejestrowane towary???
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

    Podejzewam ze moje pytanko moze nie trafia w tematyke grupy ale jest nieco
    zwiazane a nie wiem od czego zaczac szukac.

    zaluzmy ze mam pomysl na samozatrudnienie. Zaloze sobie firme i bede cos tam
    produkowac. Problem w tym ze nie wiem czy przedmiot produkcji jest moze
    chroniony patentem czy jakas licencja, bo wtedy prawnicy z jakiejs firmy
    puszcza mnie w "skarpetkach"
    Wiec jak i gdie to mozna sprawdzic??

    Ewentualnie jak zastrzec produkt by ktos nie podebral pomyslu ????

    Pozdrawiam
    xylo