PracaGrupypl.praca.dyskusje › zwolnienie i co dalej?

  • 1. Data: 2002-08-03 11:26:50
    Temat: zwolnienie i co dalej?
    Od: "pinowa" <p...@w...pl>

    02.08 dostalem wypowiedzenie (z 2 tyg. okresem) z dniem 01.08. mam
    wykorzystac zalegly urlop od 07.08 ok 10 dni za reszte 'wolnego '
    pracodawca mi zaplaci. mialem umowe na czas okreslony. czy zagrywki typu
    zwolnienie lekarskie od 02.08 cos mi pomoga, jak jescze oskubac pracodawce,
    ktory postapil ze mna nie fair?

    bart

  • 2. Data: 2002-08-03 11:43:37
    Temat: Re: zwolnienie i co dalej?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 3 Aug 2002 13:26:50 +0200, "pinowa" <p...@w...pl>
    zakodował:

    >pracodawca mi zaplaci. mialem umowe na czas okreslony. czy zagrywki typu
    >zwolnienie lekarskie od 02.08 cos mi pomoga, jak jescze oskubac pracodawce,
    >ktory postapil ze mna nie fair?

    Zwolnienie lekarskie pomoże o tyle, że dostaniesz chorobowe (za które
    zapłaci pracodawca, jezeli w tym roku nie chorowales dużo) i
    ekwiwalent za urlop. Ale na urlop nie musisz iść. Poczytaj wątek "Czy
    pracodawca moze zmusic do urlopu?"

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775