PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedznie i kolejna umowa › wypowiedznie i kolejna umowa
    From: "Damian_P." <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: wypowiedznie i kolejna umowa
    Date: Mon, 24 Nov 2003 18:18:32 +0100
    Sender: t...@p...onet.pl@62.233.185.50

    Witam ponownie,

    16 listopada pisałem tu w sprawie aneksu do wypowiedzenia i doradziliście
    żeby takiego aneksu nie podpisywać bo jest to działanie nieprawne. Tak też
    powiedziałem szefowi, on to sprawdził w firmie która prowadzi mu księgowość
    i płace, i przyznał mi racje.
    Z tym że powiedział ze teraz to jest już za późno na wycofanie wypowiedzenia
    ( musi być na 1 miesiąc przed zakończeniem okresu wypowiedzenia), i
    zaproponował inne rozwiązanie.
    Najpierw chciał żeby oddać mu wypowiedzenie i podpisać kolejne z datą
    wsteczna na co się nie zgodziłem. Następnie chciał dać mi umowę zlecenie
    którego też nie przyjąłem, a na końcu umowę na okres 2 miesięcy.

    I tu moje pytania do was. W poprzedniej dyskusji Flyer napisał że
    pracodawca powinien w takim wypadku dąć umowę na czas nieokreślony, a jeśli
    nie da ( więcej nie chce się kłóci bo wcale nie da mi nawet tej 2
    miesięcznej umowy) to czy taka umowa może być traktowana jako na czas
    nieokreślony tak jak było przy trzeciej kolejnej umowie na czas określony.

    I jeszcze jedno pytanie. Czy przy wypowiedzenie z przyczyn zakładu pracy (
    likwidacja stanowiska pracy - firma mała 4 pracowników) należy się jakąś
    odprawa czy nie, bo w tej sprawie to wogle się nie oriętuję.

    --
    Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi
    Damian_P.