PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedznie i kolejna umowa › Re: wypowiedznie i kolejna umowa
  • Data: 2003-11-25 01:41:32
    Temat: Re: wypowiedznie i kolejna umowa
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Damian_P.; <bptq4j$po7$1@news.onet.pl> :

    > Szef mnie potrzebuje na 2 miesiace po zalapal ostatnio 2 instalacje i zalezy
    > mu na czasie,a. kolega ktory ze mna pracuje moze sobie sam nie poradzic. A
    > gdyby chcial kogos zatrudnic to Ja chyba i tak mam pierwszenstwo.

    Tylko kiedy szef uzna, że jednak może sobie [kolega] poradzić sam - a
    raczej kiedy wybierze drogę mniej pewną, ale łatwiejszą do osiągnięcia?
    Na marginesie - to tylko słowa pisane, w realu zawsze jest trochę
    inaczej, ale jeżeli chcesz ostro grać, to musisz być pewien swojego, bo
    przesrasz sprawę.

    > Z tym balansowaniem to masz troche racji bo chce jak najdluzej jak sie da
    > popracowac w tej firmie bo nie jest tak znowu źle tylko systuacja finamsowa
    > firmy jest slaba.

    Ja bym się dowiedział o terminy wnoszenia spraw do SP [sorry, zaraz idę
    spać, więc nie zacznę szukać] - w zależności od tego i od tego, czy
    wzmiankowani przez Ciebie UGD [użytkowni grupy dyskusyjnej] mają rację,
    istnieje szansa na to, żebyś się zgodził na umowę dwumiesięczną a
    domagał się przywrócenia do pracy po jej wygaśnięciu [choć na pracę w
    przypadku wniesienia sprawy do SP bym już nie liczył, raczej na
    odszkodowanie] - terminy są o tyle ważne, że po prostu wygasają po
    pewnym czasie i nie wiem, czy możesz wnosić do SP sprawę po dwóch
    miesiącach.

    A osobiście [sam dla siebie] - powalczyć bym powalczył, ale mimo
    wszystko wołałbym nie palić mostów za sobą - zawsze możesz ponegocjować
    jakiś kawałek etatu, żeby być pod ręką, a nie stanowić obciążenia dla
    firmy - z tego co napisałeś Szef świnią raczej nie jest i macie
    wzajemnie dobry kontakt.

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)