PracaGrupypl.praca.dyskusje › pomocnik kuchenny w RFN- czy ktoś z Was pracował tak?

  • 1. Data: 2004-06-06 11:08:05
    Temat: pomocnik kuchenny w RFN- czy ktoś z Was pracował tak?
    Od: "paweł" <b...@p...onet.pl>

    chciałbym wyjechać do niemiec w te wakacje, w internecie jest dużo ofert dla
    pomocników kuchennych, mam zamiar zabrać się tam z przyczepą i nocować na
    polu kempingowym żeby oszczędzić na noclegach (a może gdybym dostał pracę
    właśnie na jakimś polu namiotowym to nie musiałbym płacić nic za miejsce?)

    Mam jedno podstawowe pytanie- Ile można zarobić w ten sposób? Czy ktoś z Was
    pracował w takim charakterze? Tak się zapaliłem już do tego że aż nie mogę
    spać :) Co myslicie o moim pomyśle? będę wdzięczny za każdą opinię.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-06-06 11:09:20
    Od: "gaper" <g...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "paweł" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracował w takim charakterze? Tak się zapaliłem już do tego że aż nie mogę
    > spać :) Co myslicie o moim pomyśle? będę wdzięczny za każdą opinię.

    Uważam pomysł za fajny, poznasz kraj, obyczaje i kulturę mieszkańców,
    campingi i może jeszcze zarobisz:-)
    Słyszałem o restauracji położonej k/Wisbadenu, gdzie pracownikom w kuchni
    wychodzi prawie 1 Euro na godzinę!!!:-( i brali zupki z Polski aby się
    dożywić. Miejsce do spania mieli za gratis.
    Spróbuj wcześniej nawiązać kontakt np. poprzez internet.
    Do odważnych świat należy:-)
    Powodzenia.