PracaGrupypl.praca.dyskusje › uk, praca, pracownicze badania lekarskie?

  • 1. Data: 2006-09-03 21:17:43
    Temat: uk, praca, pracownicze badania lekarskie?
    Od: miroo71 <m...@l...pl.totrzebadelete>

    Witam,
    Jestem informatykiem z cetyfikatem AIX, z 10 lat doswiadczenia z unix itd
    Angielski na poziomie fce, (lcci3), + pare szkolen

    Roboty widzialem duzo, tutaj:
    http://careers.computing.co.uk....p?q=unix+london

    albo na monster http://www.monster.co.uk/

    Obecnie jestem w Polsce, ale rozgladam sie.
    Jesli chodzi o sprawy zawodowe to na 100% jestem pewien ze sobie poradze. Ale mam
    inne watpliwosci,

    Pytania:
    1. Czy znajomosc jezyka na poziome FCE wystarczy aby przyjeto mnie do pracy?
    2. Drugie pytanie dotyczy lekarza i badan lekarskich. Czy to jest jak w Polsce ze
    zaklad wysyla
    pracownika z kwitami i ten musi wykonac badania? Jesli tak, to jak to jest z
    okulista? Wiadomo
    ze duzo ludzi ma jakies wady wzroku (ja mam i ciagle lekarzom okulistom sie cos nie
    podoba
    (astygmatyzm), ale podpisuja w Polsce). Jak to bedzie w UK?

    Bardzo prosze o odpowiedzi ludzi juz pracujacych w UK, chociazby zdawkowe. :)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-09-04 13:31:41
    Temat: Re: uk, praca, pracownicze badania lekarskie?
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@s...net>

    miroo71 <m...@l...pl.totrzebadelete> wrote:
    > 1. Czy znajomosc jezyka na poziome FCE wystarczy aby przyjeto mnie do
    > pracy?

    papier czy egzamin nikogo tu nie interesuje - albo się dogadasz, albo
    nie.

> [...]
    > ze duzo ludzi ma jakies wady wzroku (ja mam i ciagle lekarzom
    > okulistom sie cos nie podoba (astygmatyzm), ale podpisuja w Polsce).

    normalnie - jak potrzebujesz iść do lekarza to idziesz. Zakład pracy
    może Ci to trochę ułatwić, wykupując ubezpieczenie zdrowotne.

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.