PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile urlopu za czerwiec jesli zaczyna sie prace 23 czerwca?

  • 1. Data: 2008-06-03 14:57:36
    Temat: Ile urlopu za czerwiec jesli zaczyna sie prace 23 czerwca?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Ile urlopu wypoczynkowego nalicza sie za czerwiec, jesli pracownik
    zaczal prace 23 czerwca?:)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2008-06-03 19:01:24
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    Rafal M pisze:
    > Witam
    >
    > Ile urlopu wypoczynkowego nalicza sie za czerwiec, jesli pracownik
    > zaczal prace 23 czerwca?:)

    Jeżeli to pierwszy rok pracy, to dopiero 22 lipca będzie pracownik miał
    1,67 dnia.
    Jeżeli mowa o kolejnym urlopie, to nawet jak jeden dzień w miesiącu się
    przepracuje to liczone jest to jako cały miesiąc /przy założeniu, że u
    poprzedniego pracodawcy np. nie wykorzystał całego urlopu/.

    --
    Nikiel ;)
    od niklu

  • 3. Data: 2008-06-03 20:01:49
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 3 Cze, 21:01, "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm> wrote:

    > Jeżeli mowa o kolejnym urlopie, to nawet jak jeden dzień w miesiącu się
    > przepracuje to liczone jest to jako cały miesiąc /przy założeniu, że u
    > poprzedniego pracodawcy np. nie wykorzystał całego urlopu/.

    A jak u poprzedniego pracodawcy byl wykorzystany caly urlop
    wypracowany w okresie styczen-maj?
    Prace u tego pracodawcy skonczylem 31 maja, za 1 dzien dostane
    ekwiwalent.

    Urlop za 2007 tez wykorzystany.

    Od 23 czerwca zaczynam prace u nowego pracodawcy - wiec zalicza mi te
    2 dni za czerwiec?:) Hehe, fajnie :D

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2008-06-04 19:23:43
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Tue, 3 Jun 2008 13:01:49 -0700 (PDT), Rafal M
    <r...@g...com> zakodowal:

    >Od 23 czerwca zaczynam prace u nowego pracodawcy - wiec zalicza mi te
    >2 dni za czerwiec?:) Hehe, fajnie :D

    Jeżeli w tym roku pierwszy raz zacząłeś pracę na umowę o pracę -
    dostajesz 1/12 po każdym UKOŃCZONYM miesiącu pracy.

    Jeżeli nie jest to pierwszy kalendarzowy rok pracy, to dostajesz urlop
    proporcjonalnie, do przepracowanego czasu zaokrąglając niepełny
    miesiąc pracy w górę i niepełny dzień urlopu w górę ALE nie więcej niż
    100% pełnego wymiaru urlopu.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded