PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie a zwolnienie szpitalne

  • 1. Data: 2003-11-03 22:10:25
    Temat: wypowiedzenie a zwolnienie szpitalne
    Od: "Karoll" <t...@p...onet.pl>

    Witam.
    Pod koniec pazdziernika, przed pojsciem do szpitala (w dzien, w ktorym
    osteplowywałem legitymacje lekarska) pracodawca podsunął mi wypowiedzenie,
    ktore musiałem podpisac. Przy wyjściu ze szpitala dostalem zwolnienie
    lekarskie, ktore konczy sie po zakonczeniu okresu wypowiedzenia, czyli wtedy
    gdy już bede bezrobotny. Chcialem was zapytac czy takie zwolnienie lekarskie
    ma wpływ na przesuniecie terminu zakonczenia wypowiedzenia?

    Bede wdzieczny za porade

    Jacek

  • 2. Data: 2003-11-03 22:34:58
    Temat: Re: wypowiedzenie a zwolnienie szpitalne
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Karoll" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    lekarskie
    > ma wpływ na przesuniecie terminu zakonczenia wypowiedzenia?

    Nie.
    Ale zus przejmuje w razie kontynuacji zwolnienia dalsze wyplacanie
    chorobowego w tej samej wysokosci jaka przyslugiwalaby ci, gdybys chorowal
    bedac zatrudnionym. Kadry (przypomnij im telefonicznie) powinny wraz z
    odpowiednim drukiem przekazac twoje dane do zus, gdzie bedzie kontynuacja
    naliczania swiadczen. Tam tez mozesz doniesc dalsze zwolnienia, jesli
    bedziesz mial ciagalasc zwolnienia. Naturalnie poki jestes chory, nie
    rejestrujesz sie w up.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    > Bede wdzieczny za porade
    >
    > Jacek

    ---

  • 3. Data: 2003-11-05 16:32:13
    Od: "Karoll" <t...@p...onet.pl>

    > --
    > pzdr. Krzysztof

    Krzysztof, serdecznie dziekuje. Uspokoiles mnie

    Karoll

  • 4. Data: 2003-11-05 18:12:48
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    > Krzysztof, serdecznie dziekuje. Uspokoiles mnie

    Przejrzyj jeszcze watek "kontrola zwolnienia lekarskeigo"

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##

    > Karoll