PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zatrudnienie studenta a ZUS

  • 1. Data: 2003-11-03 18:26:48
    Temat: Zatrudnienie studenta a ZUS
    Od: "Jarek" <l...@h...pl>

    Staram sie o prace w formie "telepracy".

    Czy pracodawca mnie zatrudniający z racji tego faktu, iż
    jestem studentem ma jakieś mniejsze zobowiązania wobec ZUS-u ?

    Jakieś zniżki ?

  • 2. Data: 2003-11-03 19:48:35
    Temat: Odp: Zatrudnienie studenta a ZUS
    Od: "Pyton" <p...@t...pl>

    Użytkownik Jarek <l...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:b
    o66p2$f70$...@a...news.tpi.pl...
    > Staram sie o prace w formie "telepracy".
    >
    > Czy pracodawca mnie zatrudniający z racji tego faktu, iż
    > jestem studentem ma jakieś mniejsze zobowiązania wobec ZUS-u ?
    jeżeli zatrudni ciebie na umowę zlecenie to nie płaci ZUS-u. w innym przyp
    adku płaci tak normalnie
    pyton

  • 3. Data: 2003-11-03 19:58:16
    Temat: Re: Zatrudnienie studenta a ZUS
    Od: "GideoN" <g...@n...org>

    no nie placi jesli nie masz 26 lat , ale nie pamietam czy jak konczysz czy
    zxaczynasz 26 lat to tez pracodawca placi ZUS

    --

    GideoN

  • 4. Data: 2003-11-03 20:14:55
    Od: "Jarek" <l...@h...pl>

    > jeżeli zatrudni ciebie na umowę zlecenie to nie płaci ZUS-u. w innym przyp
    > adku płaci tak normalnie
    > pyton

    Jednak chodzi mi o normalna prace lacznie ze stazowym, skladkami itp.

    Czy w tym wypadku sa jakies przywileje dla osoby studiujacej ?
    Jakies znizki w tym przypadku dla pracodawcy ?

  • 5. Data: 2003-11-03 20:26:35
    Od: "michał t" <l...@p...pl>

    Użytkownik Pyton
    > jeżeli zatrudni ciebie na umowę zlecenie to nie płaci ZUS-u. w innym przyp
    > adku płaci tak normalnie
    > pyton

    no a umowa o dzieło....przecież tez nie płaci( chyba? )