PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie a zwolnienie lekarskie-skąplikowane › wypowiedzenie a zwolnienie lekarskie-skąplikowane
  • Data: 2002-06-01 21:09:10
    Temat: wypowiedzenie a zwolnienie lekarskie-skąplikowane
    Od: "sław" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pozdrawiam wszystkich.
    Historia jest taka:
    dnia 28 maja br. podpisuje wypowiedzenie mi umowy o pracę.
    wypowiedzenie w trybie dwutygodniowym zgodnym z warunkami umowy o pracę
    rozpoczyna się 01.06.2002 kończy 15.06.2002.
    29.05.2002 -w czasie trwania pracy wyskakuje mi dysk i to bynajmniej nie
    twardy.
    30.05.2002 dzień wolny od pracy
    31.05.2002- wizyta u mojego lekarza pierwszego kontaktu zwolnienie
    lekarskie(31.05-07.06)
    i dodatkowo zanosi się na dłuższe chorowanie

    i tutaj mam wiele wątpliwości i pytań, albowiem nie jestem biegłym w sztuce
    prawa pracy:

    -czy to zwolnienie lekarskie zatrzymuje,przerywa bieg
    wypowiedzenia-podpisałem je już 28.05
    ale biegnie ono dopiero do 01.06 a zwolnienie lekarskie mam od 31.05
    -zanosi się na dłuższe chorowanie-jak długo w takim przypadku mogę chorować
    ?
    -do kiedy w takim przypadku jestem ubezpieczony?
    -kiedy następuje rozwiązanie umowy o pracę?
    -kiedy powinienem otrzymać świadectwo pracy?
    i jak to jest z tym wypadkowym w pracy, bo szczerze mówiąc parę lat już
    pracuje, a jakoś
    z chorowaniem nie przytrafiało mi się. Trzeba jakiś protokół napisać?
    Potrzebny jest jakiś specjalny
    numer choroby -bo to jakieś dziwne te zwolnienia teraz są.

    Proszę podpowiedzcie coś bo nie orientuje się w tym zupełnie.
    Pozdrawiam wszystkich.
    Sławek.