PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie a zwolnienie lekarskie-skąplikowane › Re: wypowiedzenie a zwolnienie lekarskie-sk?plikowane
  • Data: 2002-06-03 19:15:06
    Temat: Re: wypowiedzenie a zwolnienie lekarskie-sk?plikowane
    Od: <u...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z tego co wiem to zus zaczyna placic dopiero po 3 tygodniach
    chorowania.tz musisz co najmniej 3 tygodnie chorowac.
    W tym wypadku to pewnik. Poza tym Zus przysyla lekarza do sprawdzenia,
    czy faktycznie chorujesz.
    Niestety nie wiem jak to sie ma do "bycia" na wypowiedzeniu...
    Szczere wspolczucie,
    Wypadniety dysk - lekko... 3 miesiace w plecy.....
    Radze pojechac do sanatorium ( papierki zalatwia lekarz, jest mozliwosc
    by za pobyt w sanatorium zaplacilo w calosci ZUS, sklada sie wtedy
    podanie o rente). Jest dobre sanatorium w Ustroniu.
    Pomaga, jesli wypelnisz wszystkie zalecenia lekarza, naprawde pomaga.
    Poza tym - zmiana trybu zycia.
    Zupelnie.
    Bo to sie lubi nawracac...
    Zycze powrotu do zdrowia.