PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie a urząd pracy-terminy

  • 1. Data: 2003-09-01 11:44:23
    Temat: wypowiedzenie a urząd pracy-terminy
    Od: "Marek" <m...@f...onet.pl>

    Koleżanka po ukończeniu szkoły jakiś czas była na bezrobociu,potem była
    tylko zarejestrowana jako poszukująca pracy, w końcu udało
    się jej podjąć pracę. Niestety, właściciel splajtował, musiał zwinąć
    działalnośc. W sumie był "w porządku", ale.... Dziewczyna pracowała do końca
    sierpnia, a wypowiedzenie i rozwiązanie umowy dostała na koniec lipca.
    (czyli w sumie miesiąc pracowała na czarno o tym nie wiedząc, bo dokumenty
    otrzymała kilka dni temu). Teraz musi się zgłosić do Biura Pracy i
    zarejestrować jako bezrobotna. Czy fakt, że zgłosi się miesiąc po ustaniu
    zatrudnienia (bo tak wynika z papierów) nie będzie stwarzał jakiś
    komplikacji ?
    Marek

  • 2. Data: 2003-09-01 13:09:21
    Temat: Re: wypowiedzenie a urząd pracy-terminy
    Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>

    Rejestruje sie kiedy jej jest wygodnie - ja tez rejestrowalem sie po
    miesiacu ;)
    Niech bardzo pilnuje zeby pokazywac sie z urzedzie pracy dokladnie w dniach
    do ktorego jest wazna pieczatka ubezpieczeniowa, bo jej zabiora zasilek tak
    jak mi ;)
    pozdrawiam
    mariusz