PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kodeks pracy w pliku *.doc

  • 1. Data: 2003-09-01 11:44:35
    Temat: Kodeks pracy w pliku *.doc
    Od: "marko" <m...@i...com.pl>

    Witam !!!

    Czy ktoś mógłby przesłać na grupę kodeks pracy w załączniku?
    Najlepiej w formie *.doc
    Skoro część z was go zna, to na pewno go ma, więc nie podawajcie linków,
    tylko zamieście w załączniku ...

    Byłbym wdzięczny,

    marek

  • 2. Data: 2003-09-02 02:59:03
    Temat: Re: Kodeks pracy w pliku *.doc
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik marko napisał:
    > Czy ktoś mógłby przesłać na grupę kodeks pracy w załączniku?
    > Najlepiej w formie *.doc
    > Skoro część z was go zna, to na pewno go ma, więc nie podawajcie linków,
    > tylko zamieście w załączniku ...

    z głową u Ciebie wszystko w porządku? Chyba nie..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2003-09-02 07:06:47
    Od: "marko" <m...@i...com.pl>

    Wyjaśnij mi cóż niewłaściwego w wysyłaniu załącznika na grupę dyskusyjną?
    Nie bardzo Cię rozumiem. Z głową w porządku, nie wiem czemu pytasz?
    Masz może kodeks pracy? To wyślij i nie ściemniaj ...

    narka, marek

  • 4. Data: 2003-09-02 07:24:22
    Temat: Odp: Kodeks pracy w pliku *.doc
    Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik marko <m...@i...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c...@x...ines.com.pl...
> [...]
    > Najlepiej w formie *.doc
    > Skoro część z was go zna, to na pewno go ma, więc nie podawajcie

    "Z definicji" na grupy dyskusyjne nie puszcza się załączników. Taką
    mniej więcej prośbę zamieść: "czy ktoś mógłby posłać mi na skrzynkę o
    adresie p...@c...tam.pl kodeks pracy jako plik doc?"
    I to by było na tyle. Nie zaszkodziłoby poczytać coś więcej o
    uczestniczeniu w grupach dyskusyjnych i zasadach tu obowiązujących.
    Ja nie mam KP jako *.doc, więc niestety...

    pozdrowionka
    zairazki

  • 5. Data: 2003-09-02 10:33:49
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    marko napisał:

> [...]
    > Najlepiej w formie *.doc
    > Skoro część z was go zna, to na pewno go ma, więc nie podawajcie linków,

    I tak do każdego postu będziemy "zamieszczać w załączniku". Błąd. Trzeba
    było POPROSIĆ kogoś o przysłanie na priv. A prywatnie - wkurza mnie
    takie maskowanie [przez zainteresowanego] własnej potrzeby społecznymi
    racjami. ;)

    Flyer

  • 6. Data: 2003-09-02 11:43:44
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    marko <m...@i...com.pl> napisał(a):

    > Wyjaśnij mi cóż niewłaściwego w wysyłaniu załącznika na grupę dyskusyjną?
    > Nie bardzo Cię rozumiem. Z głową w porządku, nie wiem czemu pytasz?
    > Masz może kodeks pracy? To wyślij i nie ściemniaj ...

    1. Na grupy dyskusyjne nie wolno wysyłać załączników.
    2. I tak najprawdopodobniej zostaną wycięte przez boty.
    3. Pisz pod cytatem i wytnij co zbędne.
    4. O zwalaniu na innych szukania czegoś, co nam jest potrzebne, miłosiernie
    zamilczę.

    JoP

  • 7. Data: 2003-09-03 06:23:54
    Od: "marko" <m...@i...com.pl>

    > 4. O zwalaniu na innych szukania czegoś, co nam jest potrzebne,
    miłosiernie
    > zamilczę.

    Nie zwalam na kogoś szuaknia, tylko proszę, że jeśli ktoś ma, to żeby
    wysłał. Nie zaś szukał. Bo szukać to sam też mogę. Ale jeśli ktoś już ma -
    to niech się podzieli ...
    Poza tym są grupy, gdzie można wysyłać załączniki, więc myślałem, że na tej
    też można, no ale widać nie można, o czym nie wiedziałem ... :))

    pozdrawiam, marek