PracaGrupypl.praca.dyskusje › Papierek na okazje zakonczenia praktyk

  • 1. Data: 2003-09-01 09:22:28
    Temat: Papierek na okazje zakonczenia praktyk
    Od: "Mori" <NO SPAM@acn.waw.pl>

    Witam!

    Koncza mi sie praktyki i pracodawca powiedzial, zebym sobie przygotowal
    jakies pisemko pod ktorym on sie podpisze. Podpowiedzcie mi prosze, co tam
    mialoby sie znalezc? Okres trwania praktyk, firma, stanowisko, obowiazki...
    cos jeszcze? Jakos to ma wygladac konkretnie? Standardy sa jakies do takich
    swistkow?

    Dzieki :)

    Pozdrawiam

    Mori

  • 2. Data: 2003-09-01 10:56:22
    Temat: Re: Papierek na okazje zakonczenia praktyk
    Od: "" <k...@p...onet.pl>

    ten świstek może sie w przyszłości okazać przdatny- np przy rozmowach o pracę
    więc radzę się przyłożyć.
    Uważam, że koniecznie powinny się tam znaleźć czynności które wykonywałeś:
    Przykładowo:

    ZAŚWIADCZENIE O ODBYCIU STAŻU

    Pan .....w okresie od 01.10.2001r. do 31.01.2002r. odbyła praktykę zawodową
    w ...(50 godzin) KRZAK S.A. Praktyka miała na celu praktyczne wykorzystanie
    wiedzy zdobytej w trakcie studiów oraz zapoznanie się z rolą i funkcjonowaniem
    powyższej jednostki organizacyjnej w instytucji handlowej.
    Podejmowane w ramach praktyki prace obejmowały:
    &#61608; zapoznanie się ze strukturą organizacyjną firmy;
    &#61608; poznanie itd

    Pan chętnie i skrupulatnie wykonywał polecone zadania. Swoją pracowitością
    zyskał uznanie i sympatię pracowników. Jest to kreatywna i twórcza osoba,
    tworząca dobry nastrój w miejscu pracy.
    Profesjonalne podejście do zadań oraz solidność wykonywanych prac są podstawą
    rekomendowania Pana .... jako odpowiedniego kandydata do pracy w firmach,
    szukających pracownika do działu......

    Z poważaniem,

    POZDRAWIAM
    ANIA

  • 3. Data: 2003-09-01 12:42:48
    Od: "Mori" <NO SPAM@acn.waw.pl>

    > Przykładowo:

    Jeju, Dziekuje strasznie przez wielkie D! To bylo piekne :D

    Pozdrawiam serdecznie!

    Mori

  • 4. Data: 2003-09-02 19:01:07
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    // ciach //:

> [...]
    podstawą
    > rekomendowania Pana .... jako odpowiedniego kandydata do pracy w firmach,

    Ja zwykle piszę mniej-więcej tak:

    nagłówek firmy
    twoje dane
    miasto, data (najlepiej w okolicach zakończenia stażu/praktyk/pracy)

    tytuł: list referencyjny (reference letter w wersji angielskiej)

    Pan <imie nazwisko> brał udział w wydarzeniu (np wdrożeniu, malowaniu płotu)
    / współpracwał z firmą <pełna nazwa firmy> w okresie od-do. W trakcie
    wykonywania prac :
    wykonywał zadania z zakresu (w skrócie wypunktować w tym równierz środowisko
    pracy)
    za pomocą narzędzi (u mnie w przypadku informatyki to dość istotne)

    jesteśmy w pełni usatysfakcjonowani ze współpracy z Panem <imie i nazwisko>
    zarówno w zakresie fachowości jak i terminowości wykonywanych zadań. Wiedza
    i zaangażowanie pozwala rekomendować pana <imie nazwisko> jako dobrego
    współpracownika, .......
    Cieszymy się mogąc ddoświadczyć współpracy z Panem

    z poważaniem
    <stanowisko, imię i nazwisko, podpis, pieczątka>
    <im wyższa hierarchią osoba tym lepiej>

  • 5. Data: 2003-09-04 18:17:47
    Temat: Odp: Papierek na okazje zakonczenia praktyk
    Od: "Agata Wasilewska" <a...@y...com>

    Tak , z tym ze mnie niestety wykiwali.Obiecali dac zaswiadczenie jak przyjde
    za akis czas,a tu nagle sie zmienilo kierownictwo i nie mial kto mi
    wystawic.A teraz sama nie wiem czy powolywac sie na te praktyki bez
    swistka.Jak myslicie?

  • 6. Data: 2003-09-04 19:06:58
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    zawsze możesz poweidzieć, że przez x czasu pracowałaś (odbywałaś praktyki).
    I wymienić to co chciałabyś napisać w swoim liście pochwalnym. Poza tym nie
    dawaj się takim gościom co to niby "pozmieniali kierownictwo". Ktoś był
    twoim przełożonym, ktos w firmie jeszcze został.
    A poza tym zawsze możesz przedstawić swój papier jako całkiem ciekawą
    (darmową!!) formę reklamy dla firmy w innych instytucjach.
    W każdej "papierkowej" sprawie staraj sie jak najlepiej "sprzedać"

    pzdr
    gromax