PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Wielkiej Brytanii/ Irlandii a słaba znajomość angielskiego

  • 1. Data: 2006-05-06 16:08:07
    Temat: Praca w Wielkiej Brytanii/ Irlandii a słaba znajomość angielskiego
    Od: "Vlad the Ripper" <o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami>

    Witam,
    Zastanawiając się nad tym jak poprawić swoją czynną znajomość angielskiego
    doszedłem do wniosku, że najlepiej byłoby poprzebywać i popracować w jakimś
    anglojęzycznym kraju. Z drugiej strony nie chcę być tam białym murzynem i
    robić jako zamiatacz ulic czy pomywacz.
    Chciałbym zapytać jaka jest szansa dostania pracy w Wielkiej Brytanii albo
    Irlandii jako inżynier telekomunikacji lub informatyk/administrator sieci.
    Chodzi o staże lub jakieś stanowiska dla początkujących, gdyż nie mam dużego
    dośwaidczenia. Poza tym jaka jest szansa zdobycia takiego stanowiska przy
    słabej czynnej (w mowie) znajomości angielskiego. Ewentualnie gdzie i w jaki
    sposób mogę szukać takiej pracy. Z góry dzięki za odpowiedzi.

    --
    Vlad the Ripper o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami
    gg : 05214126 http://os64.webpark.pl

  • 2. Data: 2006-05-06 21:36:11
    Od: croppek1 <c...@g...pl>

    Vlad the Ripper napisał(a):
> [...]
    > słabej czynnej (w mowie) znajomości angielskiego. Ewentualnie gdzie i w jaki
    > sposób mogę szukać takiej pracy. Z góry dzięki za odpowiedzi.

    Jesteś jeszcze studentem?

  • 3. Data: 2006-05-07 13:34:36
    Od: "Vlad the Ripper" <o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami>

    > Jesteś jeszcze studentem?
    Tak.
    A tak poza tym w ogóle to chodzi mi o jakąś robotę w biurze, niekoniecznie
    jako inżynier.

  • 4. Data: 2006-05-07 13:49:58
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Vlad the Ripper" <o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami>
    napisał w wiadomości news:e3ihnb$6j0$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > jaki
    > sposób mogę szukać takiej pracy. Z góry dzięki za odpowiedzi.

    Wg mnie, slaba. Sorki stary, ale jak nie chcesz jechac na szmacie, to czas
    na zmiany - angielski musi byc twoim drugim jezykiem, i musisz sie nim
    poslugiwac plynnie. Taka prawda...

  • 5. Data: 2006-05-07 14:46:10
    Od: croppek1 <c...@g...pl>

    Vlad the Ripper napisał(a):
> [...]
    > Tak.
    > A tak poza tym w ogóle to chodzi mi o jakąś robotę w biurze, niekoniecznie

    Jest taka organizacja co się nazywa aisec. Zajmują się wysyłaniem
    studentów i absolwentów na 3-6 miesieczne staże po całym świecie,
    istnieje możliość pracy takiej jaką potrzebujesz, pieniędzy zarobisz
    tyle zeby się tam utrzymać.

  • 6. Data: 2006-05-07 18:08:10
    Od: "Vlad the Ripper" <o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami>

> [...]
    > studentów i absolwentów na 3-6 miesieczne staże po całym świecie,
    > istnieje możliość pracy takiej jaką potrzebujesz, pieniędzy zarobisz
    Dzięki za info.

  • 7. Data: 2006-05-07 18:52:09
    Od: "Vlad the Ripper" <o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami>

    > Wg mnie, slaba. Sorki stary, ale jak nie chcesz jechac na szmacie, to czas
    > na zmiany - angielski musi byc twoim drugim jezykiem, i musisz sie nim
    > poslugiwac plynnie. Taka prawda...

    Uchwycę się nawet tej słabej szansy. Wiecie może gdzie poszukiwać tego typu
    ogłoszeń??

  • 8. Data: 2006-05-08 06:24:29
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:e3lfmn$nus$1@inews.gazeta.pl...

    > Uchwycę się nawet tej słabej szansy. Wiecie może gdzie poszukiwać tego
    > typu
    > ogłoszeń??

    Hmmm, zerknij na www.monster.co.uk - chyba jeden z najwiekszych jesli nie
    najwiekszy serwis tego typu, mnostwo ogloszen dla IT, zostaw CV - ja tak
    zrobilem i w ciagu miesiaca mialem 5 odpowiedzi, w tym 2 od polskich
    agencji, reszta to zachod, przy czym zglaszaja sie nawet telefonicznie
    dzwoniac na polski numer.
    pozdr
    /p