PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chcę stworzyć nowe stanowiska pracy - jak to mądrze sfinansować?

  • 1. Data: 2006-05-06 16:57:48
    Temat: Chcę stworzyć nowe stanowiska pracy - jak to mądrze sfinansować?
    Od: Dancer <s...@g...pl>

    Witajcie,

    mam nadzieję, że z tej grupy korzysta równie wilelu doświadczonych
    pracodawców co pracowników i któś podzieli się swoimi doświadczeniami.

    Mam pomysł na rozwój swojej firmy, a co za tym idzie do końca roku
    chciałbym stworzyć 6 nowych stanowisk pracy (2 programistów, 2
    wdrożeniowców IT i grafik oraz aystent - później manager). Już teraz
    zacząłem planować remont pomieszczeń biurowych, przede mną rekrutacje,
    zakup mebli, wyposażenie stanowisk pracy itd...

    Zastanawiam się, czy w związku z powyższym mogę się gdzieś ubiegać o
    jakieś dofinansowanie lub preferencyjny kredyt. Szukam jakiegoś
    umiarkowanie sformalizowanego sposobu, ale przede wszystkim szybkiego.

    Kolejną kwestią jest wynagrodzenie pracowników. Nie chcę wymigiwać się
    umowami o dzieło albo najniższą krajową, bo znam wartość dobrego
    pracownika - są to najważniejsze aktywa firmy. Niestety proces wdrożenia
    ludzi w specyfikę działalności i osiągnięcie przez nich docelowej
    wydajności będzie kwestią kilku miesięcy. Czy są jakieś sposoby, aby
    uzyskać np. dofinansowanie do składek ZUS odprowadzanych od pensji albo
    jakieś inne formy pomocy przy tworzeniu uczciwych i perspektywistycznych
    dla pracownika stanowisk pracy?

    Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi, wskazówki.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

    :::: Polecam ::::
    http://www.aidemart.com/Praktyczny_E-biznes - Praktyczne Rady Dla
    Biznesmenów
    http://www.serwisremontowy.pl/ Profesjonalne remonty w Warszawie
    Chcesz się skontaktować? Pisz na maciek_f *malpa* go2 *kropka* pl