PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie

  • 1. Data: 2004-12-05 17:25:44
    Temat: wypowiedzenie
    Od: "Asiunia" <a...@o...pl>

    Bardzo prosze powiedzcie mi czy wypowiedzenie umowy o prace można wysłac
    pracodawcy pocztą?? np poleconym ale tym z potwierdzeniem odbioru??
    pozdrawiam
    Asiunia

  • 2. Data: 2004-12-05 18:18:47
    Temat: Re: wypowiedzenie
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Asiunia w news:covgh8$iaa$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Bardzo prosze powiedzcie mi czy wypowiedzenie umowy
    > o prace można wysłac pracodawcy pocztą??
    > np poleconym ale tym z potwierdzeniem odbioru??

    A dlaczego nie? Ważne jest aby powiadomić drugą stronę o wypowiedzeniu i
    tutaj trzeba uważać. Jeśli składasz pismo osobiście, to bierzesz
    potwierdzenie i gotowe. Jeśli wysyłasz pocztą... może dojść jutro, ale nie
    musi. Adresat może odebrać od razu, a może nie będzie miał takiej
    możliwości, co może wpłynąć na to od kiedy wypowiedzenie zacznie biec.
    Tylko.. nie wiem jak jest z wypowiedzeniem pracy podczas urlopu, albo
    chorobowego (a nie sądzę aby chodziło o inny przypadek). Przypuszczalnie
    podobnie jak w drugą stronę.

    pozdrawiam
    Greg