PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pensja brutto na takim stanowisku i jak sie pracuje w GTS?

  • 1. Data: 2004-12-05 13:25:27
    Temat: Pensja brutto na takim stanowisku i jak sie pracuje w GTS?
    Od: "piouiyut" <p...@g...pl>

    Witam

    Rozwazam zlozenie cv i listu na to stanowisko
    http://praca.onet.pl/83466,detalog.html
    gdyz spelniam wymagania i wiem o co chodzi w tej pracy.

    Jak myslicie jakie sa widelki wynagrodzenia, jakie GTS ma na to stanowisko?

    A moze ktos napisze jak sie pracuje w GTS?

    Sorry, ze takie konto zalozylem, ale moj obecny szef czyta grupe:D

    Pozdrawiam
    piouiyut

  • 2. Data: 2004-12-05 19:32:56
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    piouiyut <p...@g...pl> zapodał(a):
> [...]
    > gdyz spelniam wymagania i wiem o co chodzi w tej pracy.
    >
    > Jak myslicie jakie sa widelki wynagrodzenia, jakie GTS ma na to stanowisko?
    [...]

    Nie wiem, jakie wynagrodzenie - ale po pół roku pracy w podobnym systemie
    (24/7) - NIGDY WIĘCEJ NOCEK i NIGDY WIĘCEJ 3 ZMIAN ;)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 3. Data: 2004-12-05 21:23:58
    Od: "piouiyut" <p...@g...pl>

    DooMiniK <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał(a):

    > piouiyut <p...@g...pl> zapodał(a):
    > Nie wiem, jakie wynagrodzenie - ale po pół roku pracy w podobnym systemie
    > (24/7) - NIGDY WIĘCEJ NOCEK i NIGDY WIĘCEJ 3 ZMIAN ;)

    Witam

    Pytanie jest proste: Dlaczego?

    piouiyut

  • 4. Data: 2004-12-05 21:47:32
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    piouiyut <p...@g...pl> zapodał(a):
    > Witam
    > Pytanie jest proste: Dlaczego?

    Pogadaj z ludźmi, co robią na 3 zmiany ;)
    - nie możesz zaplanować stałych zajęć (np. basen, dodatkowa nauka, etc.): co tydzień
    inaczej pracujesz
    - jak masz nockę- to praktycznie dzień z głowy (to jak po imprezie do 7-8 rano -
    śpisz
    2-4h a później ciężko w dzień coś zrobić, bo organizm odmawia posłuszeństwa)
    - w nocy najczęściej jesteś sam - a to też nic przyjemnego

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 5. Data: 2004-12-05 22:56:34
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <covnqd$anp$1@atlantis.news.tpi.pl> "DooMiniK"
    <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> writes:
    >From: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>
    >Subject: Re: Pensja brutto na takim stanowisku i jak sie pracuje w GTS?
    >Date: Sun, 5 Dec 2004 20:32:56 +0100

    >Nie wiem, jakie wynagrodzenie - ale po pół roku pracy w podobnym systemie
    >(24/7) - NIGDY WIĘCEJ NOCEK i NIGDY WIĘCEJ 3 ZMIAN ;)

    Zalezy za ile?

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 6. Data: 2004-12-05 23:13:42
    Od: "piouiyut" <p...@g...pl>

    > Zalezy za ile?

    I tu wlasie przechodzimy do meritum, jakie moga miec widelki w pensji
    brutto?, bo niestety nie mam zadnego raportu o zarobkach, a znajomi daja
    sprzeczne odpowiedzi.

    I oczywiscie pytanie o atmosfere w pracy jest nadal otwarte.

    piouiyut

  • 7. Data: 2004-12-06 02:14:15
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    DooMiniK; <covvmp$jhb$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> [...]
    > 2-4h a później ciężko w dzień coś zrobić, bo organizm odmawia posłuszeństwa)
    > - w nocy najczęściej jesteś sam - a to też nic przyjemnego

    Ja rozumię, że nasza rzeczywistość generuje schizofreniczny obraz pracy
    w nocy, ale od tego jest tzw. osobowośc, żeby nie dać się zrobić w jajo
    rzeczywistości - po nocy śpi się tyle samo [i tak samo] jak po dniu -
    nie żadne 2-4 godziny, ale 7-8. Fakt, że wtedy dzień jest do d... wynika
    bardziej z przyzwyczajenia wyniesionego ze szkół [jak dobrze pójdzie to
    16-17 lat "indoktrynacji"] niż ze stanu faktycznego, czyli użytecznej
    liczby godzin na sprawy prywatne w dniu.

    Idiotyczne jest mniemanie, że o ile w nocy trzeba spać 7-8 godzin, o
    tyle do spania w dzień wystarczy 2-3 godziny - taki wybór jest po części
    wyborem śpiącego i niech śle zażalenia do Ministerstwa Edukacji albo do
    samego siebie [za głupotę, niezrozumienie "potrzeb organizmu" i
    nieumiejętność liczenia]. ;)

    Flyer

  • 8. Data: 2004-12-06 05:24:39
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Flyer <f...@p...gazeta.pl> zapodał(a):
    [...]
> [...]
    > wyborem śpiącego i niech śle zażalenia do Ministerstwa Edukacji albo do
    > samego siebie [za głupotę, niezrozumienie "potrzeb organizmu" i

    Napisałem, jak było w moim przypadku: nigdy nie umiałem spać w dzień,
    jest to dla mnie nienaturalny cykl dobowy, jak w nocy się pracuje a w dzień
    śpi...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 9. Data: 2004-12-06 07:28:03
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-12-06, DooMiniK <bachus20> wrote:
    > Napisałem, jak było w moim przypadku: nigdy nie umiałem spać w dzień,
    > jest to dla mnie nienaturalny cykl dobowy, jak w nocy się pracuje a w dzień
    > śpi...
    No cóż - niektórzy mają na odwrót :) Ja zdecydowanie bardziej wolę pracować
    w nocy. Mniej czynników rozpraszających, większa efektywność. Problem
    pojawia się wtedy, gdy trzeba załatwić coś, co wymaga interakcji z innymi.
    Choć nie jest to problem większy, niż w przypadku pracy na etat w ciągu
    dnia :) Pracując od 8 do 16 (w wariancie idealnym) i tak trzeba się urywać
    z pracy, aby załatwić coś w jakimkolwiek urzędzie :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Ja jestem czymś w rodzaju trybu tekstowego. Użyteczne toto,
    funkcjonalne, zmyślne, ale wyglądem nie powala na kolana.

  • 10. Data: 2004-12-07 00:07:50
    Od: "Slawomir Furmanek" <e...@p...fm>

    Użytkownik "Stanislaw Chmielarz" <s...@u...com.PL> napisał w
    wiadomości news:schmielarz.4747.0@uniprojekt.com.PL...