PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie

  • 1. Data: 2003-03-01 15:19:30
    Temat: wypowiedzenie
    Od: "Magda" <z...@i...pl>

    Witam,
    drodzy grupowicze prosze o opinie i ewentualnie poprawienie mnie w tej
    sprawie: osoba dostaje trzymiesieczne wypowiedzenie z zastrzezeniem ze za te
    trzy miechy bedzie miala zaplacone, ale niech juz nie przychodzi do pracy. W
    tym wpowiedzeniu okreslone datami zostaja dni urlopu wypoczynkowego
    zaleglego i urlop proporcjonalny za ten rok. Jasne jest ze w momencie
    zakonczenia wypowiedzenia umowa o prace zostaje zakonczona-osoba dostaje
    swiadectwo pracy.
    Ale zalozmy za taka osoba w tym okresie wypowiedzenia znajduje sobie inna
    prace i potrzebuje juz swiadectwa pracy, czy w zwiazku z tym wypowiedzenie
    ulega skroceniu i wszystkie formalnosci regulujemy juz nie z koncem
    faktycznym wypowiedzenia, a z czasem skroconym?
    Magda

  • 2. Data: 2003-03-01 16:01:08
    Temat: Re: wypowiedzenie
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 1 Mar 2003 16:19:30 +0100, "Magda"
    <z...@i...pl> zakodował:

> [...]
    >ulega skroceniu i wszystkie formalnosci regulujemy juz nie z koncem
    >faktycznym wypowiedzenia, a z czasem skroconym?

    Nie, wypowiedzenie nie ulega skróceniu (ale może pracować jednocześnie
    u dwóch pracodawców - jeżeli umowa nie stanowi inaczej), chyba że:
    Art. 36.
    § 6. Strony mog? po dokonaniu wypowiedzenia umowy o pracę przez jedn?
    z nich ustalić wcze?niejszy termin rozwi?zania umowy; ustalenie takie
    nie zmienia trybu rozwi?zania umowy o pracę.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-03-01 18:03:53
    Od: flyer <f...@g...pl>

    Magda napisał:

> [...]
    > sprawie: osoba dostaje trzymiesieczne wypowiedzenie z zastrzezeniem ze za te

    Pomijajac wykladnie oficjalna - skoro jest zwolniona ze swiadczenia
    pracy (albo odbiera zalegly urlop - za bardzo nie czaje z tresci) i
    rozliczy sie z pracodawca, moze nieoficjalnie poprosic o swiadectwo
    pracy przed koncem okresu wypowiedzenia - podejrzewam, ze pracodawca nie
    bedzie mial nic przeciw temu. Przynajmniej sprobowac zawsze mozna.

    Flyer