PracaGrupypl.praca.dyskusje › PLOTKI O EMIGRACJI DO SZKOCJII

  • 1. Data: 2003-03-01 10:47:22
    Temat: PLOTKI O EMIGRACJI DO SZKOCJII
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    No właśnie jak jest z tą Szkocją, słyszałem o tym radiu ale nie wiem gdzie
    można na ten temat coś się więcej dowiedzieć.
    Dzwoniłem do ambasady ale tam poinformowali mnie że to nie prawda, lecz na
    drugi dzień znowu słyszałem w Zetce
    że można emigrować do Szkocji . I kto mnie tu wprowadza w błąd- jeśli ktoś
    wie coś na ten temat to bym był wdzięczne
    za jakąkolwiek informacje.
    pozdrowienia Tomek

  • 2. Data: 2003-03-02 17:36:28
    Temat: Re: PLOTKI O EMIGRACJI DO SZKOCJII
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Dars" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > że można emigrować do Szkocji . I kto mnie tu wprowadza w błąd- jeśli ktoś
    > wie coś na ten temat to bym był wdzięczne

    Sklanial bym sie dac wiare Ambasadzie a nie jakiemus radiu.
    pozdr
    /p

  • 3. Data: 2003-03-07 19:13:16
    Od: "Jarek \(maxjar\) Kwiatkowski" <m...@p...onet.pl>

    > Sklanial bym sie dac wiare Ambasadzie a nie jakiemus radiu.
    > pozdr
    > /p

    informacje o emigracji rowniez podala Gazeta wyborcza - poniedzialek - 03.03
    chyba w artykule o emeryturach
    i w tym kontekscie bylo o tej emigracji, ze spoleczenstwo im sie starzeje i
    sa sklonni pomagac mlodym absolwentom aby wyedukowani zostawali u nich.

    pozdr
    J.