PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie

  • 11. Data: 2002-05-16 09:40:25
    Temat: Re: wypowiedzenie
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Łucja" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:abqfpc$5h8$1@news.tpi.pl...
    > No tak moja była na 9 miesięcy więc mogli mi ją wypowiedzieć, tylko co z
    tym
    > uzasadnieniem wypowiedzenia? Pozwolę sobie zadać jeszcze jedno pytanie; Na
    > świadectwie pracy jest punkt: Stosunek pracy ustał w wyniku: i tam mi
    > napisali: rozwiązania umowy o pracę za wypowiedzeniem przez zakład pracy -
    > art.30 pkt2 Kodeksu Pracy.
    > W związku z tym moje pytanie, jak patrzą pracodawcy na świadectwo pracy, w
    > którym jest notka o wypowedzeniu umowy przez zakład pracy i tylko tyle

    Teraz, w czasie recesji, zwolnienia za wypowiedzeniem ze strony pracodawcy
    staly sie juz chyba najczestsza forma rozwiazywania umow o prace, ale nawet
    jesli ktos o tym zapomnial, to zawsze mozesz mu przypomniec, ze wlasnie
    wtedy byla recesja i pracownicy byli wszedzie zwalniani masowo.

    Pozdrawiam,
    Marta

  • 12. Data: 2002-05-16 09:46:50
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Kaizen" <x...@c...sz> wrote in message
    > Pięknego dnia Mon, 13 May 2002 20:58:34 +0200, "Łucja"
    > <a...@p...onet.pl> zakodował:
    (ciach)
    Masz rację, rzeczywiście ten nieszczęsny czas określony tam umknął. W
    efekcie pracowników zatrudnionych czasowo to dodatkowe ograniczenie przy
    wypowiadaniu nie dotyczy.
    Moje niedopatrzenie.

    Pozdrawiam,
    Marta

  • 13. Data: 2002-05-16 12:43:00
    Od: "Łucja" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Łucja" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    Na prawdę wielkie dziękuje dla Was, za wszystkie informacje.
    Łyk kawy za lepsze jutro, co tam przyda się.
    aga