PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chcesz zarobić ....----> przeczytaj !!!!!

  • 1. Data: 2005-06-15 18:23:36
    Temat: Chcesz zarobić ....----> przeczytaj !!!!!
    Od: "Skoren_19" <S...@p...fm>

    Masz czas, chcesz poświęcić 15 minut dziennie, chcesz zarobić pisz na maila
    S...@p...fm a dowiesz się wiecej. Zapraszam a napewno się nie zawiedziesz!!

  • 2. Data: 2005-06-15 18:28:47
    Temat: Re: Chcesz zarobić ....----> przeczytaj !!!!!
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 15 cze 2005 w liście
    [news:5431.00000290.42b07227@newsgate.onet.pl] Skoren_19
    [S...@p...fm] napisał(a):

    > Masz czas, chcesz poświęcić 15 minut dziennie, chcesz zarobić pisz
    > na maila S...@p...fm a dowiesz się wiecej. Zapraszam a
    > napewno się nie zawiedziesz!!

    Uwaga! Oszust!

    --
    Nid pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

  • 3. Data: 2005-06-15 18:45:32
    Od: S...@p...fm

    > Dnia 15 cze 2005 w liście
    > [news:5431.00000290.42b07227@newsgate.onet.pl] Skoren_19

    > Uwaga! Oszust!
    >
    > --
    > Nid pozdrawiam,
    > Rafał Wawrzycki
    >
    > http://prw.terror404.net/rwawrzycki/
    > Odpowiadając na adres prywatny usuń
    Nie ja oszustem nie jestem ja tylko przekazałem to co chciał mój kumpel bo on
    sie w tym bawi. Ale szczerze odradzam tego :) Pozdrowienia:D

  • 4. Data: 2005-06-15 19:14:28
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    S...@p...fm napisał(a):
    > Nie ja oszustem nie jestem ja tylko przekazałem to co chciał mój kumpel bo on
    > sie w tym bawi. Ale szczerze odradzam tego :) Pozdrowienia:D
    to po kiego spamujesz, narazasz sie na zarzut pomocnictwa przy oszustwie
    i przyklejenie sobie etykietki debilnego spamera, skoro nawet nie
    wierzysz w to co rozsylasz?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2005-06-15 19:15:05
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 15 cze 2005 w liście
    [news:5431.000002a1.42b0774b@newsgate.onet.pl]
    [S...@p...fm] napisał(a):

    > Nie ja oszustem nie jestem ja tylko przekazałem to co chciał mój
    > kumpel bo on sie w tym bawi. Ale szczerze odradzam tego :)

    Więc dostajesz baty za kumpla z własnej głupoty. Spamujesz grupę -
    możesz stracić konto.

  • 6. Data: 2005-06-15 19:34:30
    Od: S...@p...fm

> [...]
    > Rafał Wawrzycki
    >
    > http://prw.terror404.net/rwawrzycki/
    > Odpowiadając na adres prywatny usuń WYTNIJ_TO.
    to wszytsko napisał kumpel bez mojej wiedzy dopiero póżniej mi powiedział co
    umieścił. Więc wielkie sorrka za niego i za to że narażam grupe!!!!! Jeszcze raz
    przepraszam!!!!

  • 7. Data: 2005-06-15 19:37:00
    Od: lynx <t...@p...fm>

    Jednego pięknego dzionka o czasie 15 Jun 2005 21:34:30 +0200, ludzik o
    nazwie <S...@p...fm> wziął i wystukał na klawiaturce co następuje:

    > to wszytsko napisał kumpel bez mojej wiedzy dopiero póżniej mi
    > powiedział co
    > umieścił. Więc wielkie sorrka za niego i za to że narażam grupe!!!!!

    ale bajery to wciskać nie musisz bo i tak nie umiesz :>>

    --
    lynx

  • 8. Data: 2005-06-15 20:25:48
    Od: S...@p...fm

> [...]
    > nazwie <S...@p...fm> wziął i wystukał na klawiaturce co następuje:

    > ale bajery to wciskać nie musisz bo i tak nie umiesz :>>

    a wali mnie to czy wierzycie czy nie!! Ja mowie prawde a jak to odbierzecie to
    mnie to juz nie obchodzi!! a po moich kumplach wszystkiego można sie spodziewac!!!!

  • 9. Data: 2005-06-15 21:19:40
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 15 cze 2005 w liście
    [news:5431.000002ea.42b08ecb@newsgate.onet.pl]
    [S...@p...fm] napisał(a):

    > a wali mnie to czy wierzycie czy nie!! Ja mowie prawde a jak to
    > odbierzecie to mnie to juz nie obchodzi!! a po moich kumplach
    > wszystkiego można sie spodziewac!!!!

    Ok. Skończmy temat, który od początku był NTG. EOT...

  • 10. Data: 2005-06-15 22:13:56
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    S...@p...fm wrote:
    > a wali mnie to czy wierzycie czy nie!! Ja mowie prawde a jak to odbierzecie to
    > mnie to juz nie obchodzi!! a po moich kumplach wszystkiego można sie spodziewac!!!!

    zmień towarzystwo, bo ci córkę/żonę/kota przelecą, i nawet nie zauważysz

    B.