PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenia HELP

  • 1. Data: 2006-11-14 09:52:37
    Temat: wypowiedzenia HELP
    Od: "Joanna" <j...@w...pl>

    Witam,
    w firmie likwidują biuro, zwalniani są pracownicy, min. informatyk, specj.
    ds marketingu itd, w tym ja. Czy możemy się starać o rekompensatę w ramach
    wypowiedzeń grupowych?
    Ponoć pracodawca argumentuje wymówienie likwidacją etatu.
    Wszyscy mamy umowę o pracę na czas określoby, zatrudnienie na pół etatu.Jako
    zatrudnieni na pół etatu przy najnizszej krajowej (połowie) chyba nie możemy
    ubiegać się o zasiłek dla bezrobotnych. Sytuacja patowa.
    Poza tym pracodawca zalega z wyplatami, są to małe opóźnienia, ale mamy
    obawy.

    Pozdrawiam, Joanna

  • 2. Data: 2006-11-14 11:04:53
    Temat: Re: wypowiedzenia HELP
    Od: robbi <r...@n...com>

    Joanna napisał(a):
> [...]
    > ds marketingu itd, w tym ja. Czy możemy się starać o rekompensatę w ramach

    po 1 (tak na przyszlosc) ag.bocznica.org
    po 2 (bo ja juz znam pkt 1) http://krotki.pl/11V2 - calkiem jasno
    wyjasnione.

    > Poza tym pracodawca zalega z wyplatami, są to małe opóźnienia, ale mamy
    > obawy.

    Zbierac wszelkie dowody czasu pracy i swiadczenia pracy, znalesc telefon
    do lokalnego oddzialu PIP, zakupic badz wydrukwoac z netu kodeks pracy.
    W najgorszym - dowiedziec sie gdzie jest najblizszy Sad Pracy.

    --
    pzdr
    robbi

  • 3. Data: 2006-11-14 11:26:07
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Tue, 14 Nov 2006 10:52:37 +0100, Joanna <j...@w...pl>
    w <ejc3l2$2lr$1@opal.futuro.pl> napisał:

> [...]
    > ds marketingu itd, w tym ja. Czy możemy się starać o rekompensatę w ramach

    No ja bym się dowiedział, od jakiej liczby pracowników są zwolnienie
    grupowe.
    Tylko nie na usenecie, ale u prawnika.

> [...]
    > zatrudnieni na pół etatu przy najnizszej krajowej (połowie) chyba nie możemy
    > ubiegać się o zasiłek dla bezrobotnych. Sytuacja patowa.

    Tu też bym się dowiedział u prawnika.

    > Poza tym pracodawca zalega z wyplatami, są to małe opóźnienia, ale mamy
    > obawy.

    A tutaj nie ma się czego bać, bo jak nie teraz, to później z odsetkami.
    Jak masz połowę najniższej krajowej, to prawdopodobnie masz drugie
    źródło dochodów z których przeżyjesz.

    > Pozdrawiam, Joanna

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 4. Data: 2006-11-14 15:45:12
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 14 Nov 2006 10:52:37 +0100, "Joanna" <j...@w...pl>
    zakodował:

    >Wszyscy mamy umowę o pracę na czas określoby,

    Czy w umowie jest paragraf, że umowę można wypowiedzieć? Na jaki okres
    została zawarta?
    Ile osób zatrudnia firma na umowę o pracę?
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded