PracaGrupypl.praca.dyskusje › wykonywanie zadań poza siedzibą firmy

  • 1. Data: 2006-11-13 22:37:07
    Temat: wykonywanie zadań poza siedzibą firmy
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    firma pracuje 8:00-16:00

    zadanie do wykonania: udać się na pocztę, wysłać listy polecone i inne
    przesyłki rejestrowane, o której wychodzić na pocztę ?
    czas dojścia na pocztę z biura: 5 minut, czy jeśli pracownik wyszedł z
    pracy o 15:30 na poczcie był o 15:35, na poczcie zajęlo to 10 minut, czy
    trzeba wrócić do biura na 10 minut, aby o 16:00 wyjść do domu ?
    jak to rozegrać aby być absolutnie w porządku w stosunku do pracodawcy ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    [google = maszyna, człowiek = inteligentna istota
    pisz uwaznie !! nie połykaj liter !!]

  • 2. Data: 2006-11-13 22:48:58
    Temat: Re: wykonywanie zadań poza siedzibą firmy
    Od: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):
    > firma pracuje 8:00-16:00
    >
    > czy trzeba wrócić do biura na 10 minut, aby o 16:00 wyjść do domu ?

    tak. Do 16 powinieneś być do dyspozycji pracodawcy. Do 16:00.

    > jak to rozegrać aby być absolutnie w porządku w stosunku do pracodawcy ?

    porozmawiać z pracodawcą.

    --
    Matt Z

  • 3. Data: 2006-11-14 00:13:05
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

> [...]
    > trzeba wrócić do biura na 10 minut, aby o 16:00 wyjść do domu ?
    > jak to rozegrać aby być absolutnie w porządku w stosunku do pracodawcy ?

    np. wyjsc z pracy o 15:45

  • 4. Data: 2006-11-14 01:05:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:a7zsr9yl7fpx.1q8gc3rkbjltz$.dlg@40tude.net Krzysztof
    'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl> pisze:

> [...]
    > trzeba wrócić do biura na 10 minut, aby o 16:00 wyjść do domu ?
    > jak to rozegrać aby być absolutnie w porządku w stosunku do pracodawcy ?
    Proste. Trzeba na wszelki wypadek i dla dobra pracodawcy dokładniej
    sprawdzać na poczcie wszystko co związane jest w nadaniem przesyłek.
    Dokładniej o 10 minut.

    Jotte

  • 5. Data: 2006-11-14 08:45:07
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 14-11-2006 o 02:05:00 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

> [...]
    > Proste. Trzeba na wszelki wypadek i dla dobra pracodawcy dokładniej
    > sprawdzać na poczcie wszystko co związane jest w nadaniem przesyłek.

    Strajk włoski nazywasz "byciem absolutnie w porządku wobec pracodawcy"? :>

    Mimo całego swojego radykalnego korwin-mikkizmu popieram większość Twoich
    porad w konkretnych przypadkach... przepraszam, nie "mimo": uważam, ze
    nalezy bez skrepowania korzystać ze swoich praw i nadstawić dupę do
    kopnięcia przy niewywiązywaniu się ze swoich obowiązków.

    Nawiasem mówiąc, to niewiarygodne, z jakimi duperelami ludzie nie potrafią
    sobie poradzić do tego stopnia, że wysyłają posty na tę grupę.

    --
    kilka bezsensownych słów poprzedzających link do strony
    http://tomaszplokarz.wordpress.com - już nie tylko La Linea ;)

  • 6. Data: 2006-11-14 09:21:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.tizzxhqxeacyrb@ja.was.pozdrawljaju Tomek P.
    <a...@y...pl> pisze:

    > Nawiasem mówiąc, to niewiarygodne, z jakimi duperelami ludzie nie
    > potrafią sobie poradzić do tego stopnia, że wysyłają posty na tę grupę.
    No właśnie o to mi chodziło - jaki problem, takie rozwiązanie. ;)

    Jotte

  • 7. Data: 2006-11-14 17:00:27
    Od: Skryba <m...@j...mail>

> [...]
    > na poczcie zajęlo to 10 minut [...]
    >
    > jak to rozegrać aby być absolutnie w porządku w stosunku do pracodawcy ?

    Wyjść na pocztę o 15:45? :)