PracaGrupypl.praca.dyskusjewypada-nie wypada › Re: wypada-nie wypada
    From: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wypada-nie wypada
    Date: Tue, 17 Jun 2003 10:02:32 +0000 (UTC)

    SM <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > najmniejszej

    > A jednak ludzie wchodzą na nią, więc nie jest to zupełnie bez sensu (wg.
    > mnie) . Fakt faktem, na razie to jednak pobożne życzenie.
    > pozdr. SM

    Wybacz, nie chciałem cię urazić. Życzę ci jak najlepiej - tym bardziej, że
    niewielu ludzi ma odwagę się pokazać - może dlatego, że niewielu ma coś
    ciekawego do pokazania (w sensie osiągnięć zawodowych).

    Pracodawcy absolutnie nic do tego pod warunkiem, że nie zamieszczasz tam
    jakiś informacji, które mogą stanowić tajemnicę. Na przykład nie zamieszczał
    bym tam informacji o projektach nad którymi pracujesz u tego pracodawcy, czy
    coś takiego. Najlepiej sprawy zawodowe i prywatne rozdzielać.

    Pozdrawiam i jeszcze raz życzę jak najlepiej.