PracaGrupypl.praca.dyskusje › wynagrodzenie za wakacje nauczycieli

  • 1. Data: 2003-06-24 16:50:44
    Temat: wynagrodzenie za wakacje nauczycieli
    Od: "Madzia" <m...@w...polska.pl>

    witam,
    nie wiem jak to jest, moze mi ktoś pomoże?
    Jak się nalicza wynagrodzenie za okres wakacyjny dla nauczyciela, który w
    ciągu 10 miesięcy pracy był 3 miesiące na zwolnieniu lekarskim??
    w Rozp.Min.Eduk.Narod jest napisane, że nie wlicza się do średniej
    wynagrodzenia za zwolnienie lekarskie, ale jak jest naprawdę - może ja źle
    interpretuję to rozporządzenie??
    Jeśli mozecie to podpowiedzcie coś :)
    z góry dziękuje i pozdrawiam
    madzia

  • 2. Data: 2003-06-24 17:35:26
    Temat: Re: wynagrodzenie za wakacje nauczycieli
    Od: "alla" <m...@w...o2.pl>

    Użytkownik "Madzia" <m...@w...polska.pl> napisał w
    wiadomości news:bd9vjh$rg$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 3. Data: 2003-06-24 17:37:32
    Od: "alla" <m...@w...o2.pl>

    Normalnie, tylko za nadgodziny i zastepcze jest srednia.
    Skoro bylas tyle na zwolnieniu, to i nadgodzin bylo mniej...
    A co do zwolnienia to juz bylas "ukarana", nastepna kara bedzie zauwazalna w
    "trzynastce".