PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile ja chce zarabiac ? (programista baz danych - Delphi)

  • 1. Data: 2003-06-24 16:18:38
    Temat: Ile ja chce zarabiac ? (programista baz danych - Delphi)
    Od: "HuRa" <r...@w...pl>

    Hej !
    Ile powiedziec na rozmowie kwalifikacyjnej gdy
    pojawi sie pytanie ile chcialbym zarabiac ?
    Ile bym chcial to ja wiem :-) ale ile moge powiedziec
    zeby bylo z sensem ?
    Wlasnie koncze uczelnie - bede mial niedlugo wyzsze
    informtyczne. Nie posiadam doswiadczenia zawodowego.
    Posada to projektant / programista baz danych w Delphi.
    Aha, miejsce pracy to Katowice.
    Thx

  • 2. Data: 2003-06-24 16:38:39
    Od: "Paweł Schmidt" <a...@n...neurosoft.net>

    Użytkownik "HuRa" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > informtyczne. Nie posiadam doswiadczenia zawodowego.
    > Posada to projektant / programista baz danych w Delphi.

    W firmie, w której pracuje (Kraków) na okresie próbnym około 2000 zł
    brutto - nie wiem dokładnie, bo nie wiem ile zarabiają moi koledzy - tak
    słyszałem. Potem można wynegocjować znacznie więcej.

    P.

  • 3. Data: 2003-06-24 18:54:34
    Od: "Kaktus" <p...@h...pl>

> [...]
    > informtyczne. Nie posiadam doswiadczenia zawodowego.
    > Posada to projektant / programista baz danych w Delphi.

    Zależy od wielkości firmy. Myślę, że na początek 1500-2000.

    --
    Paweł Jóźwicki
    p...@h...pl