PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile wziac za malowanie mieszkania

  • 1. Data: 2003-06-24 16:55:27
    Temat: ile wziac za malowanie mieszkania
    Od: "Iwona Tomaszewska" <i...@N...gazeta.pl>

    do pomalowania okolo 70 m2 - tylko jeden raz (odswiezanie), bez przestawiania
    mebli, tylko i wylacznie malowanie, wszystkie materialy dostarczone. ile
    mozna wziac za ta taka fuche???

  • 2. Data: 2003-06-24 20:42:15
    Temat: Re: ile wziac za malowanie mieszkania
    Od: "Anders" <j...@i...pl>

    Za pokoj 7 m. kw. gosc wzial ode mnie za tapetowanie z moim materialem 200.
    Wiem, ze zdarl ale chcialem zrobic prezent dziewczynie. Warte to bylo 100
    czyli twoje 70 m. kw powinno wyjsc jakies 1000 zl no i to jest malowanie, a
    nie tapetowanie czyli ok. 800.

    Pozdrawiam

    Anders

  • 3. Data: 2003-06-25 00:04:31
    Od: Dariusz Kozłowski <k...@b...pl>

    Iwona Tomaszewska wrote:

    > do pomalowania okolo 70 m2 - tylko jeden raz (odswiezanie), bez
    > przestawiania mebli, tylko i wylacznie malowanie, wszystkie materialy
    > dostarczone. ile mozna wziac za ta taka fuche???

    3-5 zł/m2 zależy od gładkości ściany. 70m2 gładkiej ściany, bez
    przestawiania mebli i innych przeszkód z dobrym osprzętem powinno zająć
    zdrowemu meżczyźnie nie więcej niż 5 godzin + godzina na sprzątanie.
    Kobietom idzie to trochę wolniej (przynajmniej tej z która ja tworzyłem
    tandem przy nie jednym malowaniu)
    Powinno więc wyjść całkiem przyzwoicie za godzinę. Podkreślam znaczenie
    dobrych narzędzi, które dla mnie totalnego amatora malowania wnętrz
    oznaczają:
    1.folia do zabezpieczania terenu
    2.Kapelusz z gazety
    3.Taśma malarska do odzielania powierzchni różnokolorowych, ram okna i
    innych.
    4. 2 pędzelki do robienia wykończeń i rogów
    5.Wałek w miarę przyzwoity, taki żeby dało się w nim przedłużyć rączkę.
    Ja to robię zazwyczaj przy pomocy kija do mopa. Dzięki przedłużeniu łatwo
    jest zwiększyć nacisk na walek, dzięki czmu lepiej kryje, rzadziej się
    siega po farbę i maluje się znacznie szybciej przynajmniej do wysokości
    bioder :). Dobra kończe ten poradnik.
    Życzę powodzenia.
    --
    Dariusz Kozłowski
    k...@b...pl

  • 4. Data: 2003-06-25 06:35:43
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "Dariusz Kozłowski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości

    > 3-5 zł/m2 zależy od gładkości ściany. 70m2 gładkiej ściany, bez

    Widziałem kiedyś ogłoszenie 1 zł / m2 bez szpachlowania.

  • 5. Data: 2003-06-25 07:20:02
    Od: "FiOrEk" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Anders" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czyli twoje 70 m. kw powinno wyjsc jakies 1000 zl no i to jest malowanie,

    800 zl za malowanie? Panowie bezrobocie wielkie, nie jeden zrobil by to za
    300 wiec lepiej wezcie mnie niz by miała klient kogos innego wziasc.
    Przynajmniej ja jestem takiego zdania......