PracaGrupypl.praca.dyskusje › SAP i zarobki

  • 1. Data: 2003-06-24 16:18:44
    Temat: SAP i zarobki
    Od: "Jaroslaw Czempas" <j...@g...pl>

    Dzien Dobry

    za ile mozna sie sprzedac jako SAP Konsultant. Ma ktos moze jakiejs namiary?

    Przyjemnego dnia pracy .......

    jaro

  • 2. Data: 2003-06-24 19:32:38
    Temat: Re: SAP i zarobki
    Od: "Piotr S." <a...@w...pl>

    "Jaroslaw Czempas" <j...@g...pl> wrote in message
    > Dzien Dobry
    >
    > za ile mozna sie sprzedac jako SAP Konsultant. Ma ktos moze jakiejs
    namiary?

    A mozna spytac (na priv jesli wolisz) jak zdobyles doswiadczenie w SAP .
    Chodzi mi o ustalenie mozliwych sciezek rozwoju do konsultanta SAP wiec jaka
    byla Twoja ?

    Piotrek ; GG# 3501692
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

  • 3. Data: 2003-06-25 06:21:56
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Czempas" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dzien Dobry
    >
    > za ile mozna sie sprzedac jako SAP Konsultant. Ma ktos moze jakiejs
    namiary?

    BCC miało przynajmnie jakieś 3 lata temu maiła 3 poziomy tych konsultantów
    (junior, "zwykły" i senior) tak więc warto abyś sprecyzował mniej więcej co
    wiesz o tym (jak długie doświadczenie) bo róznice mogą być 2-3 krotne. BTW
    teraz w RP wszystko jest postawione na głowie i rozbieżności są b. duże. IMO
    mozesz wołac od 2000 do 10 000 br.

  • 4. Data: 2003-06-25 11:53:53
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    > A mozna spytac (na priv jesli wolisz)