PracaGrupypl.praca.dyskusje › wynagrodzenie przy ogłoszeniach o pracę

  • 11. Data: 2006-07-31 18:48:17
    Temat: Re: wynagrodzenie przy ogłoszeniach o pracę
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Oczywiście masz rację ale to wiem i w tych ogłoszeniach
    > są wymienione wymagania, znajomość tego i tamtego ale..
    > są też ogłoszenia, że zlecę to i tamto, preferowana FV
    > a niżej że CV i zgoda na przetwarzanie.

    nie zwracaj na to uwagi, w wielu ogłoszeniach sa powklejane bezdety bo Gośka z
    Sekretariatu wzieła se to ogloszenie, co ostatnio było, i nie wykasowała, bezrobocie
    ciągle jest za małe...

    Wojtek

  • 12. Data: 2006-07-31 18:58:58
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    "Lukasz" napisał w wiadomości news:eakj5r$utu$1@news.onet.pl

    > To prawda byłoby to zamieszanie. Ale rozumiem iso: podnosi głowę do góry i
    > nie liże dupy pracodawcy, tylko - poprzez wysłanie oferty - chce podnieść
    > negocjacje na poziom partner-partner, a nie Pan-sługa.

    To oczywiste, bo jako partner jestem bardziej przydatny
    i to wynika z troski o dobro klienta a nie z podnoszenia głowy
    tej nigdy nie zamierzam opuszczać.
    Natomiast to kto dla kogo pracuje wynika z majętności
    a nie wiedzy i umiejętności.
    Ja składam ofertę a jeśli klient jej nie potrafi docenić
    to jego strata widocznie lubi słuchać głupszych od siebie.

    najważniejsze to dobre samopoczucie :-)

    wr,
    www.isonet.pl

  • 13. Data: 2006-08-10 18:58:11
    Od: a...@g...com

    czesc,
    i tak trzymac!
    www.cwjobs.co.uk - bardzo fajan strona - co wiecej w GB podawane są
    nie tylko widełki ale extrasy

    hehe extrasy - cos w polskiej rzeczywistosci jeszcze bardzo
    abstrakcyjne ;)

    AdaskoTheBeAsT

  • 14. Data: 2006-08-11 08:20:47
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...
[...]

    Nieprawda. Akurat w sensownych firmach extrasy typu mozliwosc zakupu akcji
    firmy, opieka medyczna, karnety na basen/silke, lekcje angielskiego to juz
    raczej norma. I jak sie popatrzy na ogloszenia, to info o tym tez pojawia
    sie dosc czesto.
    pozdr
    /p