PracaGrupypl.praca.dyskusje › [wynagrodzenie] programista PHP

  • 1. Data: 2006-02-20 15:23:44
    Temat: [wynagrodzenie] programista PHP
    Od: "mhs_news" <m...@i...pl>

    Witam serwdecznie,

    Prosze o informacje jakiego mozna oczekiwac wynagrodzenia za prace o
    nastepujacych wymaganiach:

    - znajomosc HTML/CSS
    - znajomosc XML
    - dobra znajmosc PHP
    - dobra znajomosc MySQL/PostgreSQL
    - dobra znajomosc Smarty, AdoDB, i innych...

    Praca na pelny etat.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-02-20 19:28:07
    Temat: Re: [wynagrodzenie] programista PHP
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    20 Feb 2006 16:23:44 +0100, mhs_news napisał(a):

> [...]
    > - dobra znajmosc PHP
    > - dobra znajomosc MySQL/PostgreSQL
    > - dobra znajomosc Smarty, AdoDB, i innych...

    Gdzies miedzy 900 a 5000zl.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2006-02-20 20:03:51
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Może trochę więcej konkretów ?

  • 4. Data: 2006-02-20 20:38:43
    Od: "mhs_news" <m...@i...pl>

    > Może trochę więcej konkretów ?

    Jeżeli chodzi o wymagania, ze strony pracodawcy to trudno mi powiedziec, gdyz
    to sa glowne wymagania ze strony pracodawcy. W przeciwienswie do niektorych
    firm nie poszukuja osoby do wszystkie (czyli grafika, html, php, bazy danych,
    itd) tylko stanowisko programisty php + sql i jeszcze z tym zwiazane
    technologie.

    Ze swojej strony oferuje ponad roczne doswiadczenie (umowa o prace) nad
    komercyjnymi projektami dla klientow (sklepy internetowe, systemy zarzadznia
    trescia, jakies bardziej specjalistyczne oprogramowanie dostosowane do potrzeb
    klientow, itp). Do tego mam doswiadczenie nad kilkoma innymi projektami (kod
    zrodlowy o wielkosci > 200, 300 KB; projekty baz danych z okolo 20 - 30
    tabelami) wykonanymi wczesniej, a takze w trakcie obecnej pracy - przewaznie
    jakies umowy o dzielo lub projekty indywidualne.

  • 5. Data: 2006-02-20 20:58:27
    Od: "Bzdziul" <b...@o...pl>

    Użytkownik "mhs_news" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    przewaznie
    > jakies umowy o dzielo lub projekty indywidualne.

    Roczne doświadczenie to nie jest żaden wyznacznik (ani superrekomendacja).
    Podobnie wyznacznikami nie są objętość kodu i ilość tabel w bazie. Być może
    pojemność bazy coś by mówiła (o ile jest naprawde duża np 1GB - praca na
    takiej bazie wymaga nieco pomyślunku i umiejętności optymalizacji).

    Myślę, że kwestię pieniędzy powinieneś rozważyć bardziej pod kątem "ile
    chciałbym (potrzebuję) zarabiać" a nie "ile są w stanie mi dać".

  • 6. Data: 2006-02-20 21:57:15
    Od: "Marek" <m...@m...com>

    Użytkownik "Bzdziul" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "mhs_news" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Myślę, że kwestię pieniędzy powinieneś rozważyć bardziej pod kątem "ile
    > chciałbym (potrzebuję) zarabiać" a nie "ile są w stanie mi dać".

    Twoim zdaniem taki Durczok czy Lis potrzebuje 60tys. miesiecznie? Albo szef
    banku 100tys? Przeciez wystarczyloby im spokojnie 5tys. Kazdy by chcial
    zarabiac duzo, tylko ze nasze zachcianki weryfikuje rynek. Dlatego warto
    znac jakies widelki płac, chocby po to by nie psuc rynku ani nie wyleciec z
    hukiem z rozmowy.

  • 7. Data: 2006-02-20 23:42:35
    Od: mgl <m...@s...net>

    Marek wrote:
    > Twoim zdaniem taki Durczok czy Lis potrzebuje 60tys. miesiecznie? Albo
    > szef banku 100tys? Przeciez wystarczyloby im spokojnie 5tys.

    Chyba jednak nie wystarcza, skoro za 5 tys nie chca pracowac...

    > Kazdy by
    > chcial zarabiac duzo, tylko ze nasze zachcianki weryfikuje rynek.
    > Dlatego warto znac jakies widelki płac, chocby po to by nie psuc rynku
    > ani nie wyleciec z hukiem z rozmowy.

    Kapsel podal zupelnie niezle widelki.
    Gorna kwota jest z cala pewnoscia osiagalna, gdy pracuje sie jako
    freelancerem dla klientow zagranicznych. Dolna - gdy dla malych
    zapyzialych firm jako "pan od wszystkiego". A indywidualne potrzeby
    to... indywidualna sprawa.

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 8. Data: 2006-02-21 08:13:21
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 20 Feb 2006 22:57:15 +0100, użyszkodnik "Marek"
    <m...@m...com> napisał:

    > zarabiac duzo, tylko ze nasze zachcianki weryfikuje rynek. Dlatego warto
    > znac jakies widelki płac, chocby po to by nie psuc rynku ani nie wyleciec z
    > hukiem z rozmowy.

    czemu od razu z hukiem ???

    jaka roznica bedzie miedzy wyleceniem "z hukiem" a wyleceniem "bez
    huku" ???

    w obu wypadkach efekt jest dokladnie taki sam z tym ze w przypadku
    wylecenia "z hukiem za zbyt duze wymagania finansowe" dajemy sobie
    szanse ze w koncu trafi sie na pracodawce ktory wysokie wymagania
    zaakceptuje

    historie o setkach kandydatów na jedno miejsce można włożyc między
    bajki, pracodawcy narzekają na to że robią ogłoszenia i mało ludzi
    przychodzi, a ci co przychodza z reguły nie nadają się na oferowane
    stanowisko

    --
    futszaK
    601061867

  • 9. Data: 2006-02-21 10:09:35
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 21 Feb 2006 09:13:21 +0100, futszaK napisał(a):

> [...]
    > bajki, pracodawcy narzekają na to że robią ogłoszenia i mało ludzi
    > przychodzi, a ci co przychodza z reguły nie nadają się na oferowane

    I dobrze :D
    W koncu musialo sie to tak skonczyc, kiedy wymagania rosly, a place
    spadaly. Teraz specjalisci naprawde w znaczacych ilosciach wyjezdzaja z
    kraju, a mlodzi nie majac duzego doswiadczenia nie sa traktowani
    powaznie... tym bardziej ze dzis studia prawie nic nie znacza :]

    I kolo sie zamknelo. Ciekawe co bedzie teraz.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 10. Data: 2006-02-21 14:37:33
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2006-02-21 11:09:35 +0100, Kapsel <k...@p...onet.pl> said:

> [...]
    > powaznie... tym bardziej ze dzis studia prawie nic nie znacza :]
    >
    > I kolo sie zamknelo. Ciekawe co bedzie teraz.

    Właśnie przyjmowaliśmy do pracy dwóch programistów PHP. Był test. Jedno
    z trudniejszych zadań było w tym stylu:
    Jaka będzie wartość $a:
    $a = 2;
    $a *= 2;

    W końcu trafili się tacy, którzy na tym się nie wykładali, ale pytanie
    co z resztą? Kłamali? Zdawało im się że znają PHP? Pomyliło im się w
    VB? Weird...

    camel[OT]