PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam Kursu/szkolenia

  • 1. Data: 2006-02-20 08:59:34
    Temat: Szukam Kursu/szkolenia
    Od: k...@p...onet.pl (KulDel)

    Hello pl-ogloszenia-rozne,

    Szukam kursu programowania w Delphi na terenie Krakowa

    --
    Best regards,
    KulDel mailto:k...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2006-02-20 09:26:58
    Temat: Re: Szukam Kursu/szkolenia
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Uzytkownik "KulDel" <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Hello pl-ogloszenia-rozne,
    >
    > Szukam kursu programowania w Delphi na terenie Krakowa

    Na terenie Katowic inaczej sie programuje?

    --
    vertret

  • 3. Data: 2006-02-20 09:29:57
    Od: ktos <b...@x...yy.pl>

    KulDel napisał(a):
    > Hello pl-ogloszenia-rozne,
    >
    > Szukam kursu programowania w Delphi na terenie Krakowa

    Przejrzyj najpierw posty na grupie dotyczacej delphi, co ludzie mysla o
    ostatnich decyzjach Borlanda, porownaj mozliwosci/ceny BDS 2006 i VS
    2005 i ... poszukaj kursu C# lub VB

  • 4. Data: 2006-02-20 10:19:59
    Temat: Re[2]: Szukam Kursu/szkolenia
    Od: k...@p...onet.pl (KulDel)

    Hello ktos,

    Monday, February 20, 2006, 10:29:57 AM, you wrote:

    k> KulDel napisał(a):
> [...]
    k> Przejrzyj najpierw posty na grupie dotyczacej delphi, co ludzie mysla o
    k> ostatnich decyzjach Borlanda, porownaj mozliwosci/ceny BDS 2006 i VS
    k> 2005 i ... poszukaj kursu C# lub VB

    Tylko mam w perspektywie prace w Delphi

    --
    Best regards,
    KulDel mailto:k...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2006-02-20 10:50:37
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu KulDel porozsypywal nastepujace haczki:
    > Tylko mam w perspektywie prace w Delphi
    LOL
    A kiedy ta prace masz zaczac? Bo jesli myslisz ze kurs programowania
    przygotuje Cie do pracy jako programista to raczej kiepsko to widze.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 6. Data: 2006-02-20 14:51:15
    Od: df <x...@y...zz>

    badzio wrote:
    > LOL
    > A kiedy ta prace masz zaczac? Bo jesli myslisz ze kurs programowania
    > przygotuje Cie do pracy jako programista to raczej kiepsko to widze.

    nie jestem na bierzaco z nowinkami technicznymi w dziedzinie nauki wiec
    moze mi powiesz co lepiej przygotuje do pracy jako programista niz kurs
    programowania? :>

  • 7. Data: 2006-02-20 15:20:10
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu df porozsypywal nastepujace haczki:
    > nie jestem na bierzaco z nowinkami technicznymi w dziedzinie nauki wiec
    > moze mi powiesz co lepiej przygotuje do pracy jako programista niz kurs
    > programowania? :>
    Ogolno dostepne ksiazki, komputer z odpowiednimi narzedziami, dostep do
    internetu mile widziany, duzo czasu i samodyscypliny. Programowania nie
    nauczy sie w kilka godzin (a przynajmniej programowania na poziomie
    pozwalajacym starac sie o prace). Zwlaszcza jesli nie bardzo rozroznia
    sie jezyk programowania od srodowiska/narzedzia (vide pytania z innej
    grupy odnosnie c#, c# .net, c# builder, c# develop)
    A kursy o ktorych ja slyszalem to albo byly dla totalnie poczatkujacych
    i delikwent po ukonczeniu takiego kursu potrafil jedynie napisac program
    liczacy pierwiastki rownania kwadratowego albo tez krotkie kursy dla
    specjalistow, prezentujace pewien wycinek wiedzy, konczace sie uznanymi
    certyfikatami.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 8. Data: 2006-02-20 22:21:43
    Od: RealCom <j...@i...pl>

> [...]
    > liczacy pierwiastki rownania kwadratowego albo tez krotkie kursy dla
    > specjalistow, prezentujace pewien wycinek wiedzy, konczace sie uznanymi

    racja.