PracaGrupypl.praca.dyskusjewynagrodzenie chorobowe i zasiłek › wynagrodzenie chorobowe i zasiłek
  • Data: 2003-02-16 10:34:49
    Temat: wynagrodzenie chorobowe i zasiłek
    Od: "Ewelina" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Pracowałam w firmie (dużej) na kontrakcie zagranicznym.
    W styczniu ubiegłego roku poszłam na zwolnienie lekarskie (30 dni).
    Po zwolnieniu wróciłam do pracy. Niestety choroba nia dała za
    wygraną i od miesiąca maja 2002 roku byłam na zwolnieniu lekarskim przez
    okres
    6-mcy. Przedłużono mi także zasiłek chorobowy o 270 dni.
    Pracodawca do tej pory nie wypłacił mi pieniędzy za okres zwolnienia.
    Kilkakrotnie
    zwracałam się na piśmie o wypłatę. Bez skutku.
    Jakie mogę podjąc środki prawne, aby wymusić na pracodawcy
    uregulowanie ze mną spraw finansowych.
    Proszę o radę.
    Ewelina