PracaGrupypl.praca.dyskusje › wynagrodzenie

  • 1. Data: 2004-02-03 19:27:21
    Temat: wynagrodzenie
    Od: "Jurek" <j...@p...onet.pl>

    witam
    pracodawca wypowiedział mi prace bez potrzeby jej świadczenia.Np. miesiąc
    październik miał 176 godzin a on zapłacił mi za 152 motywujac to tym ze moja
    brygada nie pracowała.Za ile powinien mi zapłacić?Jaka jest podstawa prawna
    serdeczności

    j...@p...onet.pl
    j...@w...pl

  • 2. Data: 2004-02-03 23:19:31
    Temat: Re: wynagrodzenie
    Od: "Szymon" <s...@N...onet.pl>

    Oto Jurek o e-mailu: j...@p...onet.pl
    w wiadomości: bvosmh$84o$...@n...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > miesiąc październik miał 176 godzin a on zapłacił mi za 152 motywujac
    > to tym ze moja brygada nie pracowała.Za ile powinien mi zapłacić?Jaka

    IMHO: Za październik.
    A październik 2003 liczył 23 dni pracy po 8 godzin, co daje 184 godziny
    pracy - czyli powinien wypłącić za 184 godziny pracy.

    PS: Chyba, że była to praca w systemie 4-brygadowym - tam się to
    chyba jakoś inaczej liczy, ale jak, to z pamięci nie wiem.

  • 3. Data: 2004-02-04 00:55:27
    Od: "Jurek" <j...@p...onet.pl>

    witam , z tym październikiem to taki przykład , ważne jest to że nie
    świadczyłem pracy -miesiąc ma np.176 godzin a mnie płacą za 152 bo tyle
    wszyscy przepracowali ,reszta czasu mieli wolne., no i jak powinien mi
    płacić?

    j...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2004-02-04 17:08:07
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > świadczyłem pracy -miesiąc ma np.176 godzin  a mnie płacą za 152 bo tyle
    > wszyscy przepracowali ,reszta czasu mieli wolne., no i jak powinien mi

    176 x stawka godzinowa ( jeżeli taką masz ). Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2004-02-04 18:11:51
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-03 20:27, osoba przedstawiająca się jako "Jurek" napisała:

    > październik miał 176 godzin a on zapłacił mi za 152 motywujac to tym ze moja
    > brygada nie pracowała.Za ile powinien mi zapłacić?Jaka jest podstawa prawna

    Powinieneś otrzymać normalne wynagrodzenie czyli tyle ile wynika z
    kalendarza pracy dla Twojej brygady na dany miesiąc. Jeśli z
    harmonogramu wynikały 152 godziny w tym miesiącu to za tyle powinieneś
    dostać pieniądze bo takie by było Twoje normalne wynagrodzenie.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.5PL // GG:2091615 // /