PracaGrupypl.praca.dyskusje › poszukuje pracy

  • 1. Data: 2004-02-03 18:00:24
    Temat: poszukuje pracy
    Od: "Basia" <m...@b...pl>

    Jestem magistrem Ekonomi o specjalności; Gospodarka i administracja lokalna,
    posiadam również tytuł licencjata z Administracji o specjalności; Skarbowość i
    podatki.Poszukuje pracy w okolicach Warszawy, Rzeszowa lub Opola. Jestem
    dyspozycyjna, sumienne, szybko się uczę, byłabym dobrym pracownikiem. Pomóżcie
    jeżeli możecie. Mam roczne doświadczenie w kontaktach z klientami, pracowałam w
    marketngu.

  • 2. Data: 2004-02-03 18:25:31
    Temat: Re: poszukuje pracy
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

    Użytkownik "Basia" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Pomóżcie
    > jeżeli możecie. Mam roczne doświadczenie w kontaktach z klientami,

    NTG! pl.praca.szukana. Czemu ludzie są tacy leniwi, że nawet nie chce im
    się spojrzeć na tematykę grupy ?

  • 3. Data: 2004-02-03 18:29:58
    Od: "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl>

    "Basia" <m...@b...pl> wrote in message
> [...]
    Pomóżcie
    > jeżeli możecie. Mam roczne doświadczenie w kontaktach z klientami,

    sorry ze mocne [OT] ale ja juz Cie skwitowalem: 800 netto ? pasi ?

    p.s: zartuje oczywiscie, szydze z naszego kraju tylko.

    pozdr.
    mikl

  • 4. Data: 2004-02-03 18:49:25
    Od: Harry <h...@i...pl>

    > Jestem magistrem Ekonomi

    Naprawdę po pięciu latach "studiowania" piszesz "ekonomi"?

    --
    Leszek Miller "Ten rok był znakomity dla gospodarki" (24.12.2003)

  • 5. Data: 2004-02-03 18:59:09
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-03 19:49, osoba przedstawiająca się jako "Harry" napisała:

    > Naprawdę po pięciu latach "studiowania" piszesz "ekonomi"?

    Przeciez to ekonomia nie polonistyka ;)

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.5PL // GG:2091615 // /