PracaGrupypl.praca.dyskusje › wymowienie zmienajace a umowa na czas okreslony

  • 11. Data: 2005-04-24 18:56:50
    Temat: Re: wymowienie zmienajace a umowa na czas okreslony
    Od: m...@o...pl

    > Dokładnie. Tak jest w KP.
    > Ale gdzies taki zapis znalazlem. W poradniku dla szefów.
    > ;-)

    I znowu Kaizen ma rację...

    A tak w ogóle przecież Twoja sytuacja jest już jasna...więc nie miej
    sentymentów, działaj zgodnie z KP.
    Jeżeli masz urlop, to mozesz z niego skorzystać i tyle.
    Niedouczeni lub manipulanci mogą próbować opowiadać różne bajki, ale urlop na
    żadanie jest Twoim prawem :-) (a raczej naszym, najemników - niewolników)
    Mxena

    PS. na wniosku urlopowym mozesz dopisać, że urlop wybierasz w trybie art....
    Najlepiej zdobądź kopię wniosku z potwierdzeniem, ze go złożyłaś (to tak dla
    jasnosci)

    A wcześniej pytałaś o art 52 - rozwiązanie umowy bez wypowiedzeniea. Raczej Ci
    nie grozi, ponieważ:
    1. Masz krótką umowę, poczekają. Po co im proces
    2. Jezeli dobrze pracujesz to nie ma wyraźnej przyczyny tj. ciężkiego naruszenia
    obowiązków pracowniczych. Musiałoby Ci coś zginąć z tego sklepu lub mieć manko,
    ale wystrzegaj się prowokacji. Jezeli komuś zaszłaś za skórę to wszystko jest
    możliwe.

  • 12. Data: 2005-04-24 20:07:40
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:mbon61dgme14g1a9h699jq7km25v7hc6lv@4ax.com Kaizen
    <x...@c...sz> pisze:

> [...]
    > najpóźniej w dniu rozpoczęcia urlopu.
    > Znasz jakiś przepis, który twierdzi, że "jeżeli..., to nie jest
    Niektóre układy zbiorowe pracy mogą znosić ten zapis. Przykładem jest Krata
    Nauczyciela.
    Nauczyciel nie posiada prawa do 4 dni urlopu na żądanie. Nie wiem, jak jest
    z lekarzami, policjantami, wojakami itp.

    Jotte