PracaGrupypl.praca.dyskusjewymowienie zmienajace a umowa na czas okreslony › wymowienie zmienajace a umowa na czas okreslony
    From: "monika" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: wymowienie zmienajace a umowa na czas okreslony
    Date: Sun, 24 Apr 2005 11:22:15 +0200

    czesc,

    otrzymalam ostatnio od pracodawcy dokuemnt "wymowienie zmieniajace" na mocy
    ktorego
    proponowal mi zmiane stanowiska z kierownika sklepu na kasjera/sprzedawce.
    Odmowilam przyjecia tej propozycji a w dokuemnie byl zapis ze w razie odmowy
    rozpoczyna sie
    okres wypowiedzenia.
    Z ciekawosci, chcialam sprawdzic ile tego wypowiedzenia mi przysluguje i
    okazalo sie ze w przypadku
    umowy na czas okreslony ponizej 6 m-cy ( ja mam na 3!) nie ma mozliwosci
    zlozenia pracownikowi wymowienia.

    Pytania:
    1) Czy mam racje z tym ze takie wymowienie nie jest wazne (czyli ze dalej
    normalnie pracuje).
    2) Czy ktos moze wyjśnic na jakim stanowisku aktualnie pracuje jak
    wspomnialam odmowilam przyjecia innego ale przeciez
    nie mozna byc kierownikiem bo "pracownik tak chce"
    3) Czy jedynymi formami rozwiazania umowy o prace moze byc albo porozumienie
    stron albo dyscyplinarka. ?
    4) Jak uwazacie, czy jezeli po odrzuceniu tej propozycji teraz bedzie mi
    probowal wreczyc dyscyplinarke to ma szanse obrony jej przed sadem pracy (
    do ktorego sie oczywiscie odwolam. Dla mnie bedzie to wygladalo na "zemste"
    Czy mam obowiazek jej przyjecia czy tez moge prosic o przeslanie poczta ;-).
    5) Jakie sa konsekwencje odmowy przez pracodawce udzielenia urlopu "na
    żądanie".

    Pozdrawiam

    mstyczen