PracaGrupypl.praca.dyskusje › kursy spawania dotowane przez unie

  • 1. Data: 2006-10-23 11:55:19
    Temat: kursy spawania dotowane przez unie
    Od: "AUran" <a...@s...net.pl>

    szukam informacji o kursach (spawania) dotowanych przez unie.

    pozdrawiam
    adam u.

  • 2. Data: 2006-10-23 16:13:40
    Temat: Re: kursy spawania dotowane przez unie
    Od: "Paulus" <p...@t...pl>

    W wiadomosci: ehiajo$6m8$...@n...telbank.pl,
    AUran <a...@s...net.pl> napisal:

    > szukam informacji o kursach (spawania) dotowanych przez unie.

    A jakie miasto?
    Generalnie - szukaj informacji o projeckie KOMPAS.
    http://www.kompas.uml.lodz.pl/szkolenie.php

    --
    Pozdrawiam, Paulus
    Join US... Find THEM... http://tiny.pl/zfc

  • 3. Data: 2006-10-23 18:27:12
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    AUran napisał(a):
    > szukam informacji o kursach (spawania) dotowanych przez unie.

    Zespawaj sobie odbyt.

    > pozdrawiam

    Moj penis twoja d..pe rowniez ahaha

  • 4. Data: 2006-10-24 20:07:38
    Od: "AUran" <a...@s...net.pl>

    Użytkownik "Paulus" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    >W wiadomosci: ehiajo$6m8$...@n...telbank.pl,

    > A jakie miasto?
    > Generalnie - szukaj informacji o projeckie KOMPAS.
    > http://www.kompas.uml.lodz.pl/szkolenie.php

    wloclawek, thx za linka. chodzi mi o kursy finansowane przez unie, na ktore
    moge sie zglosic sam, bez skierowania z firmy (jestem bezrobotny). we
    wloclawku, takie kursy organizuje pup, ale sa wymogi, zeby dostarczyc
    zaswiadczenie od przyszlegfo preacodawcy, ze cie zatrudni po ukonczeniu
    kursu( nikt nie chce wystawiac). a jesli sa dostepne kursy bez skierowania,
    to albo brak srodkow, albo grupa niepelna itd.
    pozdrawiam
    adam u.

  • 5. Data: 2006-10-24 20:56:03
    Od: "Paulus" <p...@t...pl>

    W wiadomosci: ehlrqe$m0i$...@n...telbank.pl,
    AUran <a...@s...net.pl> napisal:

> [...]
    > zatrudni po ukonczeniu kursu( nikt nie chce wystawiac). a jesli sa
    > dostepne kursy bez skierowania, to albo brak srodkow, albo grupa

    Popytaj moze w zwiazkach zawodowych jeszcze, "Solidarnosc" jest chyba tez w
    to zaangazowana (o ile dobrze kojarze ulotke reklamowa).