PracaGrupypl.praca.dyskusje › wykształcenie pracownika

  • 1. Data: 2006-01-13 14:34:35
    Temat: wykształcenie pracownika
    Od: "Jolanta" <s...@p...onet.pl>

    Czy pracodawca( dział kadr) ma prawo sprawdzić wiarygodność dyplomu, który
    złoży ubiegając sie o pracę pracownik?
    Pozdrawiam
    Jolanta

  • 2. Data: 2006-01-13 15:31:38
    Temat: Re: wykształcenie pracownika
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Jolanta [Fri, 13 Jan 2006 15:34:35 +0100]:

    > Czy pracodawca( dział kadr) ma prawo sprawdzić wiarygodność
    > dyplomu, który złoży ubiegając sie o pracę pracownik?

    A dlaczego miałby nie mieć? Przedstawiasz go jako dowód na
    posiadanie pewnych kwalifikacji, więc jeśli wzbudza on jakieś
    wątpliwości to oczywiście że należy to sprawdzić.

    Kira

    --
    http://Cyber-Girl.NET
    *Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*

  • 3. Data: 2006-01-13 16:22:42
    Od: "Marek" <w...@w...wik>

    Skad Ci przyszlo do glowy ze mialby nie miec prawa?

  • 4. Data: 2006-01-14 13:20:58
    Od: "M." <m...@g...com.nospam>

    Jolanta napisał(a):
    > Czy pracodawca( dział kadr) ma prawo sprawdzić wiarygodność dyplomu, który
    > złoży ubiegając sie o pracę pracownik?
    > Pozdrawiam
    > Jolanta

    tak
    jesli zostanie stwierdzona niezgodnosc lub falszerstwo sprawa trafia do
    prokuratora i jesli za pomoca dypomu dostalo sie prace lub podwyzke to
    trzeba sie na odsiatke szykowac :)

    Pozdrawiam M.

  • 5. Data: 2006-01-15 00:27:16
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jolanta" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy pracodawca( dział kadr) ma prawo sprawdzić wiarygodność dyplomu, który
    > złoży ubiegając sie o pracę pracownik?

    Czyzbys przedstawilas falszywy? :/

  • 6. Data: 2006-01-16 10:22:23
    Od: "Jolanta" <s...@p...onet.pl>

    Raczej chodzi mi o to, ze gdybym to ja była spec. ds.kadr i chciałabym to
    sprawdzić to rozumiem,ze mam prawo zadzwonić do uczelni i zapytać ,czy dana
    osoba faktycznie studiowała i uzyskała dyplom w tejże uczelni,
    mimo,ze istnieje przepis o ochronie danych osobowych ?

  • 7. Data: 2006-01-16 10:29:10
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

> [...]
    > osoba faktycznie studiowała i uzyskała dyplom w tejże uczelni,
    > mimo,ze istnieje przepis o ochronie danych osobowych ?

    Tak, osoba zatrudniajaca sie/zglaszajaca sie do rekrutacji podpisuje
    formulke, ze zgadza sie na przetwarzanie swoich danych w celach zwiazanych z
    rekrutacja. A weryfikacja danych istotnych dla decyzji o zatrudnieniu i
    uprawnien (urlopy) bez zadnego naciagania podchodzi pod te cele.

    I.
    --

    www.immona.ownlog.com

  • 8. Data: 2006-01-16 10:35:44