PracaGrupypl.praca.dyskusje › Aster City

  • 1. Data: 2006-01-13 14:49:15
    Temat: Aster City
    Od: "Magi" <m...@p...onet.pl>

    Dostalam oferte pracy w Aster City (Warszawa Mokotow) jako konstulant
    ds.obslugi klienta. Czy ktos pracowal w tej firmie i w tym miejscu i moze
    podzielic sie swoimi doswiadczeniami: czy mila atmosfera, jacy przelozeni,
    czy nie ma problemow z placeniem za nadgodziny i takie tam.
    Dziekuje za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2006-01-13 14:57:48
    Temat: Re: Aster City
    Od: "Michał Popowski" <m...@N...gazeta.pl>

    Magi <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > podzielic sie swoimi doswiadczeniami: czy mila atmosfera, jacy przelozeni,
    > czy nie ma problemow z placeniem za nadgodziny i takie tam.

    Cześć, Witam,

    Powiedz mi jedną rzecz, czy miałas indywidualną rozmowe kawlifikacyjną czy
    spotkanie grupowe?

    Te drugie to akwizycja, te pierwsze? może infolinia - jesli tak szansa na
    umowe o pracę i normalne pieniadze. Coś więcej o tej firmie- nie ma sprawy
    m...@g...pl napisz to porozmawiamy. Pozdro

  • 3. Data: 2006-01-13 15:28:14
    Od: Szewc <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Magi napisał:
> [...]
    > podzielic sie swoimi doswiadczeniami: czy mila atmosfera, jacy przelozeni,
    > czy nie ma problemow z placeniem za nadgodziny i takie tam.

    Zapewne jest to praca w młodym i dynamicznym zespole... (zgodnie z
    niedawnymi interpretacjami grupowiczów)

    pozdr.
    Ł.